avtotrade header img

NOVI JEEP® WRANGLER 4XE: NAJBOLJŠE VOZILO S ŠTIRIKOLESNIM POGONOM JE ELEKTRIFICIRANO, DA LAHKO Z NJIM PRIDETE KAMORKOLI

 

  • Novi Jeep® Wrangler 4xe združuje najboljše lastnosti štirikolesnega in električnega pogona, s čimer utrjuje svoj ikonični status v modelni paleti znamke.
  • Novi Jeep Wrangler 4xe je popolno vozilo za vsakodnevno uporabo v mestu in na brezpotjih, saj je zmogljivejši, učinkovitejši ter bolj okolju prijazen in tehnološko napreden kot kadarkoli prej.
  • Novi Jeep Wrangler 4xe se ponaša s priključnim hibridnim pogonskim sistemom, ki omogoča popolnoma električno vožnjo brez emisij, in dosegom, ki lahko v mestu presega 50 kilometrov.
  • S tehnologijo 4xe lahko uporablja štirikolesni pogon v načinu popolnoma električnega pogona. S skupno največjo močjo 280 kW (380 KM) in najvišjim navorom 637 Nm zagotavlja popolnoma varno in neprekosljivo terensko vožnjo, hkrati pa ohranja skladnost s certifikatom Trail Rated.
  • Zmogljivost na cesti je občutno izboljšana, saj lahko vozilo od 0 do 100 km/h pospeši v 6,4 sekunde.
  • Polnjenje novega modela Jeep Wrangler 4xe je preprosto in uporabniku prijazno. Baterija se popolnoma napolni v manj kot 3 urah.
  • Napredne tehnologije vključujejo sistem Uconnect™ NAV z 8,4-palčnim zaslonom na dotik in funkcije ADAS zadnje generacije.
  • Novi Wrangler 4xe je na evropskem tržišču na voljo v različicah Sahara in Rubicon.

Ni prestrmega vzpona in meje, ki je ne bi bilo mogoče prestaviti. To je vedno definiralo Jeep Wrangler, model, ki z revolucionarnimi tehnološkimi funkcijami zares lahko premaga vsako oviro. To je prava konkurenčna prednost znamke, ki se ponaša z 80 leti dosežkov, prebojev in inovacij. Vse to se je združilo v največkrat nagrajeni družini vozil SUV. Danes se tehnološka evolucija znamke Jeep nadaljuje z modeli 4xe. Že predstavljenima modeloma Renegade in Compass se sedaj pridružuje še Wrangler. Vsi trije predstavljajo preboj znamke Jeep na nova področja mobilnosti v prihodnosti.

Junak te pustolovščine je novi priključni hibrid Wrangler 4xe – najzmogljivejši, najmočnejši, najučinkovitejši ter najbolj okolju prijazen in tehnološko napreden Wrangler na evropskem trgu.

Leta 1941 je prvo vozilo Jeep, legendarni Willys MA/MB, svetu predstavilo koncept štirikolesnega pogona in idejo, da je mogoče vsako vrsto terena prevoziti s pravim vozilom. Wrangler s svojo zapuščino že od svoje zasnove bogati zgodovino znamke, jo pooseblja in razširja njene vrednote, še zlasti svobodo.

V letu 2021 novi Wrangler 4xe še poudarja koncept svobode, saj kupcem omogoča, da se zares peljejo kamorkoli, tudi v središča mest. Novi Jeep Wrangler 4xe kot naravni naslednik prvega vozila Jeep združuje najboljše lastnosti štirikolesnega in električnega pogona, s čimer utrjuje svoj ikonični status v modelni paleti znamke, hkrati pa predstavlja nov korak proti prijazni in trajnostni prihodnosti. Ob vsem tem tudi dokazuje, da je lahko terenska vožnja okolju prijazna, da so čustva lahko učinkovita in da je lahko vožnja z električnim vozilom zabavna.

Jeep Wrangler 4xe predstavlja pomemben mejnik v zgodovini znamke in je nov korak proti elektrifikaciji celotne družine vozil.

Poleg tega tehnologija 4xe lastnikom omogoča popolnoma električno vsakodnevno vožnjo na delovno mesto ter užitek pri učinkoviti in zabavni vožnji po cesti, obenem pa večje zmogljivosti pri skoraj neslišni terenski vožnji.

Novi priključni hibrid Wrangler 4xe, ki najnaprednejše tehnologije odlično združuje s svobodnim in pristnim značajem vozil Jeep, lahko brez težav prepoznate po ekskluzivnih »električno modrih« dodatkih na zunanjosti vozila. Predvsem bo navdušil ljubitelje vožnje po brezpotjih, saj so z elektrifikacijo izboljšali njegove že tako legendarne zmogljivosti. Hkrati je popolna izbira za tiste, ki želijo SUV uporabljati vsak dan ter niso pripravljeni na kompromis med svobodo, zabavo in skrbjo za okolje.

Tako je nastal Wrangler 4xe – še vedno neustavljiv, kot veleva Jeepova tradicija –, ki prinaša popolnoma nove funkcije: je najbolj okolju prijazen in na brezpotjih najzmogljivejši Wrangler doslej. Ob vsem tem je obdržal svobodo vetra v laseh, ki je bila vedno prepoznavna lastnost vožnje z Wranglerjem. Izboljšane so tudi njegove zmogljivosti: Wrangler 4xe lahko od 0 do 100 km/h pospeši v 6,4 sekunde in se ponaša z 280 kW (380 KM) skupne najvišje moči ter 637 Nm navora. Poleg tega omogoča vožnjo s štirikolesnim pogonom v »popolnoma električnem« načinu z najboljšim nadzorom pri nizkem številu vrtljajev. Ima več kot 50 km dosega s »popolnoma električno« vožnjo brez emisij, kar je kot nalašč za vsakodnevno vožnjo na delovno mesto. Baterijo lahko polnite glede na želeni razpored in se popolnoma napolni v manj kot treh urah. Funkcija največje regeneracije omogoča podaljševanje dosega vožnje z električno baterijo pri vožnji v prostem teku.

Priključni hibrid Wrangler 4xe ima dva električna motorja z generatorjema, visokonapetostno baterijo in tehnološko dovršen 2,0-litrski bencinski motor s turbopolnilnikom, ki ga upravljate s preskušenim 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom TorqueFlite. S takojšnjo razpoložljivostjo visokega navora in večjo zmogljivostjo, ki jo zagotavljata bencinski motor s turbopolnilnikom in električni pogonski sistem, je ta prvak brezpotij še zmogljivejši in zares neustavljiv na neasfaltiranih poteh.  Tehnologija 4xe povzdigne novi priključni hibrid Wrangler na višjo raven pri terenski vožnji. Ponuja namreč štirikolesni pogon v popolnoma električnem načinu, kar zagotavlja neprekosljivo in popolnoma varno vožnjo na različnih terenih, pri kateri lahko uživate v zvokih narave.

Ob vsem tem so voznikom še vedno na voljo tehnične lastnosti, ki jih določa certifikat Trail-Rated. Odvisno od nivoja opreme, ponuja dva napredna stalna aktivna sistema štirikolesnega pogona, ki ju lahko vklopite na zahtevo (Selec-Trac ali Rock-Trac), osi Dana nove generacije, električni zapori sprednje in zadnje osi Tru-Lok, diferencial z omejenim zdrsom Trac-Lok in elektronski izklop sprednjega stabilizatorja. Poleg tega, da je zaradi tehnologije 4xe to najbolj okolju prijazno in učinkovito vozilo na štirikolesni pogon (s porabo goriva okoli 3,5 litra na 100 km v hibridnem načinu in s skoraj 70 % nižjimi emisijami CO2 v primerjavi z različicami z bencinskim motorjem glede na cikel WLTP), zagotavlja voznikom tudi preprosto in izjemno zabavno vožnjo.

Tudi polnjenje novega vozila Jeep Wrangler 4xe je preprosto in intuitivno, saj lahko uporabljate določene javne in domače polnilnice easyWallbox. Baterijo lahko pri moči 7,4 kWh tako napolnite v manj kot treh urah.

Preprosta vožnja in preprosta izbira

Novi priključni hibrid Wrangler 4xe je na voljo z dvema nivojema opreme, Sahara 4xe in Rubicon 4xe, z dvema sistemoma štirikolesnega pogona ter različnimi litimi platišči R17 in R18. V skladu z željo po edinstvenosti vozil Wrangler je na voljo deset barv zunanjosti: črna, bela Bright, rdeča Firecracker, siva Granite Crystal (kovinska barva), srebrna Zynth (kovinska barva), siva Sting in, na voljo prvič, nova modra Hydro (biserna barva), rdeča Snazzberry (biserna barva) ter zeleni Sarge in High Velocity. Vse barve je mogoče kombinirati z različnimi vrstami streh – mehko, trdo, električno zložljivo mehko in dvojno. Tako voznik in sopotniki zlahka doživijo pristen in nepozaben občutek vožnje z vetrom v laseh.

Standardne tehnološke funkcije vključujejo 8,4-palčni sistem Uconnect™ NAV z zaslonom na dotik, celovito možnost povezovanja z aplikacijama Apple CarPlay in Android Auto™ za pametne telefone ter storitvami Uconnect™ (za nadzor parametrov vozila v aplikaciji My Uconnect), 7-palčni zaslon TFT z informacijami o napolnjenosti baterije in preostalem dosegu (v električnem in hibridnem načinu), ki je na voljo samo v modelih 4xe, ter zvočni sistem Alpine z devetimi zvočniki in 552-vatnim nizkotoncem. Novi Wrangler 4xe prinaša številne varnostne funkcije, kot so najnaprednejši sistemi ADAS, vključno s prepoznavanjem mrtvih kotov s sistemom za prepoznavanje prečnega prometa pri vzvratni vožnji, kamera za vzvratno vožnjo, elektronski nadzor stabilnosti (ESC) z elektronskim sistemom proti prevračanju vozila (ERM), senzorji za parkiranje spredaj in zadaj ter sistem za vstop v vozilo in zagon motorja brez ključa Keyless Enter ‘N Go™. Na voljo so tudi varnostne funkcije, kot so prilagodljivi tempomat, sistem za opozarjanje na nevarnost naleta ter novo sprednjo kamero TrailCam.

Pomembna lastnost modela Jeep Wrangler 4xe je prilagodljivost. Kupcem je na voljo več kot 100 artiklov originalne dodatne opreme Mopar®, s katerimi lahko razširijo funkcionalnost vozila z dodatno vsebino. Tako lahko ikonični Wrangler še dodatno prilagodijo in povečajo njegove zmogljivosti.

Slog

  • Novi Jeep® Wrangler 4xe je preprosto prepoznati po »električno modrih« dodatkih

Zunanjost modela Jeep Wrangler 4xe ohranja ikonično zasnovo čistih linij modela z motorjem na notranje izgorevanje, kjer ni mogoče zgrešiti funkcionalnih elementov, kot so trapezasti blatniki, prepoznavna mreža hladilnika s sedmimi režami in okrogli žarometi. Model 4xe ima oznake »Jeep«, »4xe« in »Trail Rated« ter napis »Wrangler Unlimited« obarvane modro, različica z nivojem opreme Rubicon pa ima še posebne dodatke – edinstveno električno modro obrobo imena Rubicon na pokrovu motorja, zadnjo kljuko za vleko in črno nalepko z logotipom 4xe na pokrovu motorja. Zunanjost novega modela Wrangler 4xe še poudarjajo različna lita platišča.

Električni priključek za polnjenje ima pokrov, ki ga potisnete za odpiranje in zapiranje. Nahaja se na levem sprednjem delu pokrova motorja vozila Wrangler 4xe, da lahko na polnilnih mestih preprosto in priročno parkirate s sprednjo stranjo vozila naprej. Na električnem priključku je indikacijska lučka LED, ki označuje stanje polnjenja.

Zaradi ekskluzivnih dodatkov je različica 4xe najbolj tehnološko dovršen Wrangler doslej. V notranjosti imajo vse različice novo instrumentno ploščo s 7-palčnim barvnim zaslonom TFT, sistem Uconnect NAV z 8,4-palčnim zaslonom na dotik z možnostjo povezave z aplikacijama Apple CarPlay in Android Auto™ ter namensko aplikacijo Hybrid Pages za spremljanje vožnje na električni pogon. Na vrhu instrumentne plošče je nameščen prikazovalnik ravni napolnjenosti baterije, kjer lahko z enim pogledom preverite, kako polna je baterija. Na levi strani volana so tipke E-Selec za izbiro treh načinov vožnje na električni pogon. Wrangler 4xe Rubicon ima na sedežih in oblogah edinstvene okrasne šive električno modre barve, ki tej specializirani različici za vožnjo po brezpotjih zagotavljajo prepoznaven videz.

Tehnične lastnosti

  • Zasnova in delovanje naprednega pogonskega sistema v vozilu Jeep® Wrangler 4xe
  • Električna baterija zagotavlja več prostora v prtljažniku

Napredni pogonski sistem vozila Jeep Wrangler 4xe združuje dva električna motorja z generatorjema, 400-voltno baterijo, zmogljiv štirivaljni motor s turbopolnilnikom in 8-stopenjski samodejni menjalnik TorqueFlite. Taka zasnova optimizira učinkovitost sestavnih delov hibridnega pogonskega sistema, ki skupaj s preizkušenim pogonskim sklopom omogoča, da lahko Wrangler zagotovi 280 kW (380 KM) skupne največje moči in 637 Nm navora. Sistem vključuje:

  • Štirivaljni 2,0-litrski bencinski motor I-4 na notranje izgorevanje s turbopolnilnikom.
  • Generator prvega motorja, ki je povezan z motorjem na notranje izgorevanje. Ta lahko deluje skupaj z bencinskim motorjem ali kot visokonapetostni generator, če je to potrebno.
  • Drugi motor z generatorjem, ki je nameščen na ohišje menjalnika in vgrajen v 8-stopenjski samodejni menjalnik TorqueFlite (ZF 8P75PH). Ta ustvarja vlečno silo in rekuperira energijo med zaviranjem.
  • 400-voltno 96-celično litij-ionsko (z nikljem, manganom in kobaltom) baterijo s kapaciteto 17 kWh.

2,0-litrski motor I-4 s turbopolnilnikom je del družine motorjev Global Medium skupine Stellantis Group. Ta tehnološko dovršen bencinski motor z neposrednim vbrizgavanjem uporablja turbopolnilnik Twin Scroll z nizko vztrajnostjo, ki je skupaj z namenskim hladilnim tokokrogom za turbopolnilnik, dovodom zraka in dušilno loputo nameščen neposredno na glavi valja. Skupaj predstavljajo kombinacijo tehnologij, ki izboljšuje odzivnost ter zagotavlja visoko zmogljivost in nizko porabo goriva.

Prvi visokonapetostni, s tekočino hlajeni motor z generatorjem je nameščen na sprednjem delu motorja, kjer nadomešča običajni alternator. Motor z generatorjem in jermenica ročične gredi motorja sta povezana z robustnim jermenom. Poleg zagotavljanja dodatnega navora za poganjanje bencinskega motorja upravlja sistem zagona in ustavitve ter ustvarja elektriko za baterijo. Wrangler 4xe ne uporablja običajnega 12-voltnega zaganjalnega motorja, ima pa nameščeno 12-voltno baterijo za napajanje dodatne opreme.

Drugi visokonapetostni motor z generatorjem je nameščen na sprednjem delu ohišja menjalnika, kjer nadomešča običajni pretvornik navora samodejnega menjalnika. To pomeni, da je vgrajen v 8-stopenjski samodejni menjalnik TorqueFlite.

Dve sklopki upravljata moč in navor električnega ter bencinskega motorja. Prva sklopka je nameščena med obema motorjema. Ko je ta sklopka odprta, lahko Wrangler 4xe vozi v popolnoma električnem načinu, med bencinskim in električnim motorjem pa ni mehanske povezave.

Ko je sklopka zaprta, se navora 2,0-litrskega motorja na notranje izgorevanje in električnega motorja združita prek samodejnega menjalnika. Druga spremenljiva sklopka je nameščena za električnim motorjem in upravlja interakcijo z menjalnikom, s čimer izboljšuje vozne lastnosti ter učinkovitost vozila. Taka arhitektura izpolnjuje dve nalogi: izpostavlja prednosti elektrifikacije in ohranja zmogljivosti ter edinstvene vozne lastnosti ikoničnega Wranglerja na brezpotjih.

Motor na notranje izgorevanje in motorja z generatorjema so nameščeni pred Wranglerjevimi kompleksnimi mehanskimi sistemi za štirikolesni pogon. Lastniki Wranglerjev tako ne bodo opazili razlik v uporabniku prijaznem in intuitivnem vmesniku ter bodo znali ceniti občutne izboljšave zmogljivosti. Vozilo lahko od 0 do 100 km/h pospeši v 6,4 sekunde, pri tem pa je količina emisij CO2 v primerjavi z različico z bencinskim motorjem v ciklu WLTP znižana za skoraj 70 %.

400-voltna 96-celična litij-ionska baterija s kapaciteto 17 kWh v vozilu Jeep Wrangler 4xe vključuje dele iz niklja, mangana, kobalta in grafita. Nameščena je pod zadnje sedeže, kjer je zaščitena pred zunanjimi vplivi. To je zahtevalo preoblikovanje zadnjih sedežev. Spodnji del sedala je zdaj mogoče prekucniti naprej za preprost dostop do baterije.

Baterija, ki je v aluminijastem ohišju, ima namenski tokokrog za ogrevanje in hlajenje. Ta omogoča, da je temperatura baterije vedno optimalna, kar zagotavlja najboljše delovanje.

Hibridni sistem vozila Wrangler 4xe vključuje integriran dvojni napajalni modul (IDCM), ki sistem za polnjenje baterije in pretvornik enosmernega toka v enosmerni tok združuje v eni enoti, ki je manjša od dveh ločenih. Hibridni sistem vključuje tudi razsmernik moči (PIM) nove generacije, ki je manjši in nameščen v bateriji, da je zaščiten pred poškodbami.

Vsi visokonapetostni elektronski sestavni deli in sistemi, vključno z žičnimi povezavami med baterijo in električnima motorjema, so zatesnjeni in vodotesni. Kot z drugimi modeli Jeep Wrangler s certifikatom Trail Rated, je tudi z različico 4xe mogoče prečkati vodo do globine 76 cm.

Še ena pomembna lastnost zasnove modela Wrangler 4xe je postavitev baterije pod zadnje sedeže. Ta zagotavlja, da je kapaciteta prtljažnega prostora – 533 litrov pri sedežih v navpičnem položaju – enaka kot pri različici z motorjem na notranje izgorevanje.

Načini za vožnjo na električni pogon

  • Sistem E-Selec v vozilu Wrangler 4xe voznikom omogoča prilagajanje vozne izkušnje
  • Regenerativno zaviranje pripomore k prijaznosti vozila Wrangler 4xe do okolja

Vozniki lahko hibridni pogonski sistem in način vožnje modela Jeep Wrangler 4xe prilagodijo zahtevam posamezne poti – vsakodnevni popolnoma električni vožnji na delovno mesto, večernemu obisku mestnega središča ali tihemu raziskovanju narave po brezpotjih.

Pogonski sistem vozila Wrangler 4xe ima tri načine delovanja, ki se imenujejo E-Selec. Voznik lahko želeni način pogonskega sistema izbira s tipkami na armaturni plošči na levi strani volana.

  • Hibridni način: To je privzeti način, ki združuje navor iz 2,0-litrskega bencinskega in električnih motorjev. V tem načinu pogonski sistem najprej uporabi moč baterije. Ko stanje napolnjenosti baterije pade na minimalno raven ali voznik zahteva več navora, uporabi moč 2,0-litrskega motorja I-4 s turbopolnilnikom.
  • Električni način: Motor deluje na električni pogon brez emisij. Ko stanje napolnjenosti baterije pade na minimalno raven ali voznik zahteva največji navor (na primer popolnoma pritisne stopalko za plin), se vklopi 2,0-litrski motor. Če je stanje napolnjenosti baterije na najnižji ravni, se sistem samodejno preklopi v hibridni način.
  • Način E-Save: Pri tem načinu ima prednost pogon 2,0-litrskega motorja. Vozilo tako varčuje z baterijo za poznejšo uporabo, na primer za popolnoma električno vožnjo po brezpotjih ali mestnih območjih. V načinu E-Save lahko voznik izbira med dvema funkcijama – varčevanjem z baterijo in polnjenjem baterije. Obe lahko vklopi na zaslonu sistema Uconnect:
    • Varčevanje z baterijo: ohranja raven napolnjenosti baterije za poznejšo uporabo in prednostno uporablja motor na notranje izgorevanje.
    • Polnjenje baterije: baterijo s pomočjo obeh električnih generatorjev z motorjem na notranje izgorevanje napolni do 80 %.

Za pomoč pri optimiziranju prednosti načinov E-Selec je na zaslonu sistema Uconnect v vozilu Wrangler 4xe aplikacija Hybrid Pages. Z njo lahko lastniki spremljajo tok energije in preverjajo učinek regenerativnega zaviranja, načrtujejo urnik polnjenja za izkoriščanje nižjih cen elektrike ter si ogledajo zgodovino vožnje s podrobnostmi o porabi elektrike in bencina.

Regenerativno zaviranje

Regenerativno zaviranje je nepogrešljiv del trajnostne mobilnosti, ki jo ponuja novi Wrangler 4xe, in omogoča rekapitulacijo kinetične energije med vsakim upočasnjevanjem ali zaviranjem. Ko voznik pritisne zavorno stopalko, nadzor pogonskega sistema z največjim mogočim regenerativnim zaviranjem, ki ga ustvari električni motor (do 0,25 G), upočasni vozilo in tako pomaga običajnemu zavornemu sistemu.

Ko je vključen štirikolesni pogon, vsa štiri kolesa posredujejo navor za regenerativno zaviranje in tako maksimizirajo rekuperacijo energije. Elektrika, ki nastane ob regenerativnem zaviranju, se zbira v bateriji in tako ohranja ali povečuje stanje napolnjenosti.

Wrangler 4xe lahko količino rekuperirane energije poveča tudi s funkcijo največje regeneracije, ki jo lahko vklopi ali izklopi voznik.

Ko voznik z ustrezno tipko na sredinski konzoli (to prikazuje modra indikatorska lučka LED) vklopi največjo regeneracijo, pride do odločnejšega umerjanja regenerativnega zaviranja, ko voznik ne dodaja plina (prosti tek). Največja regeneracija lahko Wrangler 4xe upočasni hitreje kot regenerativno zaviranje in ustvari več energije za baterijo.

Zmogljivost pri terenski vožnji

Jeep Wrangler od nekdaj slovi po neprekosljivih terenskih zmogljivostih. Vse različice modela Wrangler 4xe imajo zmogljiva stalna sistema štirikolesne vožnje, ki ju voznik aktivira na zahtevo: Selec-Trac pri različici Sahara 4xe ter Rock-Trac pri različici Rubicon 4xe, najzmogljivejši različici za terensko vožnjo. Oba delujeta v štirih načinih vožnje (ter v prostem teku):

  • 2H (dvokolesni pogon v visokem območju);
  • 4H AUTO (stalni aktivni štirikolesni pogon v visokem območju na zahtevo);
  • 4H Part-Time (nestalni štirikolesni pogon v visokem območju);
  • 4L (štirikolesni pogon v nizkem območju).

Ko se pogonski sistem preklopi v štirikolesni pogon v nizkem območju (4L), so na voljo vsi pogonski načini vozila Wrangler 4xe – hibridni, električni in E-Save. Gladka integracija električnega pogona v štirikolesni pogonski sistem povzdigne zmogljivost vozila Wrangler 4xe pri terenski vožnji na novo raven.

Navdušenci nad terensko vožnjo bodo hitro ugotovili, da takojšnja razpoložljivost navora električnega motorja vozila Wrangler 4xe zagotavlja natančnejšo in bolj nadzorovano izkušnjo vožnje pri vzpenjanju in plazenju. Vozniku za premikanje pnevmatik ni treba povečati števila vrtljajev na minuto, kar zmanjšuje obremenitve pogonskega sklopa, izboljšuje nadzor in zvišuje hitrost.

Ob vsem tem je Wrangler obdržal neprekosljive tehnične funkcije, ki jih opredeljuje certifikat Trail Rated in ki, odvisno od nivoja opreme, vključujejo dva napredna stalna aktivna sistema štirikolesnega pogona na zahtevo, Selec-Trac ali Rock-Trac, osi Dana nove generacije, električni zapori sprednje in zadnje osi Tru-Lok, diferencial z omejenim zdrsom Trac-Lok in elektronski izklop sprednjega stabilizatorja.

V popolnoma električnem načinu vožnje uporablja Wrangler 4xe štirikolesni pogon ter prinaša izjemno zmogljivost in varnost pri terenski vožnji, hkrati pa potnikom omogoča užitek pri poslušanju zvokov narave.

Jeep Wrangler Sahara 4xe ima stalen aktiven sistem štirikolesnega pogona na zahtevo Selec-Trac, ki ga odlikujejo dvostopenjski razdelilnik pogona s kratkim prestavnim razmerjem 2,72 : 1 ter sprednja in zadnja os Dana 44.

Diferencial z omejenim zdrsom Trac-Lok, ki je vključen v nivo opreme Sahara, zagotavlja tudi dodaten oprijem in vodljivost na spolzkih podlagah z malo oprijema, na primer pri vožnji po mokrem asfaltu v dežju, snegu ali pri zelo nizkih temperaturah ali po peščenih in prodnatih poteh.

Jeep Wrangler 4xe Rubicon je opremljen s stalnim štirikolesnim pogonom Rock-Trac z dvostopenjskim razdelilnikom pogona s kratkim prestavnim razmerjem 4 : 1, sprednjimi in zadnjimi osmi nove generacije Dana 44 ter elektronsko zaporo sprednje in zadnje osi Tru-Lok, kar mu omogoča premagovanje najzahtevnejših terenskih poti. Wrangler Rubicon 4xe ima razmerje plazenja 77,2 : 1 za lažje premagovanje kakršnihkoli ovir.

Nivo opreme Rubicon vključuje tudi elektronski izklop stabilizatorja na sprednji osi, ki izboljšuje artikulacijo in skupno gibljivost vzmetenja. Sistem omogoča izklop sprednjega stabilizatorja, kar poveča hod vzmetenja za boljše obvladovanje posebej zahtevnih ovir. Ti sestavni deli skupaj zagotavljajo zmogljivosti pri terenski vožnji, po katerih slovi Wrangler Rubicon, in jih še izboljšuje sistem 4xe.

Wrangler 4xe je opremljen s sistemom za nadzor hitrosti Selec-Speed Control, ki vključuje sistem za nadzorovano vzpenjanje in spuščanje po strmini. To voznikom pri terenski vožnji omogoča, da s prestavno ročico nadzirajo prednastavljeno hitrost med vzpenjanjem ter spuščanjem po strmem in grobem terenu.

Jeep Wrangler 4xe s ponosom nosi znak »Trail Rated«, ki jamči za njegove neprekosljive zmogljivosti pri terenski vožnji. Certifikat zmogljivosti Trail Rated je rezultat niza zahtevnih preskusov na naslednjih področjih: oprijem, vodljivost pri prečkanju vode, artikulacija in oddaljenost od tal.

Novemu modelu Wrangler 4xe skladnost s certifikatom zagotavlja:

  • štirikolesni pogon Selec-Trac z načinom 4LO in razmerjem za plazenje 2,72 : 1, ki je del serijske opreme pri modelih Sahara 4xe;
  • štirikolesni pogon Rock-Trac z načinom 4LO s kratkim prestavnim razmerjem 4 : 1 in elektronskima zaporama Tru-Lok, ki je del serijske opreme pri modelih Rubicon 4xe;
  • zaščito podvozja in kljuko za vleko zadaj;
  • kote, ki so merilo v tem razredu vozil: za različice Rubicon 4xe je vstopni kot 36,6 stopinje, prehodni kot 21,4 stopinje, izstopni kot 31,8 stopinje in oddaljenost od tal 25,3 centimetra;
  • lita platišča R17 za terensko vožnjo z 32-palčnimi pnevmatikami za blatne terene (Rubicon 4xe) in lita platišča R18 s celoletnimi pnevmatikami (Sahara 4xe);
  • prečkanje vode do globine 76 centimetrov.
     

Tehnologija, varnost in povezljivost

  • Napredni varnostni sistemi
  • Storitve, povezljivost in polnilne rešitve za elektrificirano vožnjo

Novi Wrangler 4xe je najvarnejši Wrangler doslej ter prinaša celovit nabor varnostnih funkcij, ki so primerne za vsakodnevno vožnjo in pustolovščine po brezpotjih.

Vožnjo po mestu izboljšuje nova sprednja kamera TrailCam, ki je nameščena za srednjo izmed sedmih rež mreže hladilnika. Upravljati jo je mogoče na zaslonu sistema Uconnect™ ter izboljšuje varnost tako pri terenski vožnji kot vsakodnevni vožnji po mestu. Vključuje tudi funkcijo samočiščenja, ki jo je mogoče aktivirati v meniju radia.

Wrangler 4xe ponuja sprednje in zadnje žaromete Full LED, prepoznavanje mrtvih kotov s sistemom za prepoznavanje prečnega prometa pri vzvratni vožnji, kamero za vzvratno vožnjo, elektronski nadzor stabilnosti (ESC) z elektronskim sistemom proti prevračanju vozila (ERM) in sistem za vstop v vozilo in zagon motorja brez ključa Keyless Enter ‘N Go™. Na voljo so tudi senzorji za parkiranje spredaj in zadaj ter kamera za vzvratno vožnjo z dinamično mrežo, sistem za opozarjanje na nevarnost naleta, prilagodljivi tempomat s funkcijo ustavitve vozila in samodejni vklop in izklop dolgih luči za brezskrbno vožnjo po cestah z gostim prometom.

Ponudbo zaokrožuje sistem Uconnect™ NAV z 8,4-palčnim zaslonom na dotik, možnost povezave z aplikacijama Apple CarPlay in Android Auto™ za pametne telefone ter s storitvami Uconnect™ (za nadzor parametrov vozila v aplikaciji My Uconnect), novi 7-palčni zaslon TFT, preoblikovan tako, da prikazuje vse informacije o napolnjenosti baterije in preostalem dosegu (v električnem in hibridnem načinu), ter zvočni sistem Alpine z devetimi zvočniki in 552-vatnim nizkotoncem.

Nove standardne storitve Uconnect™ za napredno povezljivost

Novi Wrangler 4xe prinaša povezane storitve, ki izpolnjujejo vedno zahtevnejše potrebe digitalnih strank. Standardni Uconnect™ Box zagotavlja možnost uporabe novih storitev Uconnect™ in nabora funkcij, do katerih je mogoče dostopati prek mobilne aplikacije My Uconnect, pametne ure, spletnega mesta, tipk na stropu vozila in glasovnih pomočnikov (Amazon Alexa in Google Assistant). Storitve Uconnect™ so na voljo pri vseh nivojih opreme in v kombinaciji z 8,4-palčnim informacijsko-razvedrilnim sistemom ponujajo napredno povezljivost ter vrsto storitev za zagotavljanje varnosti in udobja.

Ponudba storitev Uconnect™ v modelu Wrangler 4xe voznikom omogoča prikaz stanja napolnjenosti baterije, spremljanje polnjenja baterije na domači ali javni polnilni postaji ter plačila. Z aplikacijo My Uconnect jim je vse to na dosegu roke.

 

Družina Jeep® Wrangler 4xe

Prvi elektrificirani Wrangler je na voljo z dvema nivojema opreme, Wrangler Sahara 4xe in Wrangler Rubicon 4xe.

Barvna paleta obsega deset barv zunanjosti: črno, belo Bright, rdečo Firecracker, sivo Granite Crystal (kovinska barva), srebrno Zynth (kovinska barva), sivo Sting in, prvič na voljo za model Wrangler, novo modro Hydro (biserna barva), rdečo Snazzberry (biserna barva) ter zeleni Sarge in High Velocity. Možnosti prilagajanja so še obsežnejše s posebnim programom spreminjajočih se barv. Tako lahko stranke izbirajo med številnimi barvami zunanjosti, ki so na voljo samo omejen čas, in naredijo svoje vozilo zares edinstveno. Vse barve zunanjosti je mogoče kombinirati z različnimi vrstami streh – mehko, trdo, električno zložljivo mehko ali dvojno.

Za še pristnejše doživetje svobode pri vožnji z odprto streho so pri nivoju opreme Sahara in Rubicon polovična vrata prvič na voljo kot dodatna oprema. So ena od več dodatkov za vožnjo z Wranglerjem pri odprti strehi, ki vključujejo tudi preprosto zložljivo vetrobransko steklo, odstranljiva vrata in različne kombinacije streh.

V notranjosti modelov Wrangler 4xe lahko izbirate med sedeži v črni tkanini ali v elegantnem črnem usnju ali usnju v rjavi barvi Dark Saddle. Pri različici Rubicon 4xe so sedeži poudarjeni z obrobo modre barve, zaradi česar je še posebej privlačna in prepoznavna.

Vrhunski deli Mopar® in Jeep®

Ob predstavitvi novega priključnega hibrida Jeep Wrangler 4xe ponuja Mopar® širok nabor temeljito preskušenih vrhunskih sestavnih delov ter dodatne opreme za prilagajanje najzmogljivejšega, tehnično naprednega in okolju prijaznega Wranglerja.

Celovita ponudba dodatne opreme za Jeep Wrangler 4xe obsega več kot 100 ekskluzivnih izdelkov (Jeep Performance Parts), s katerimi lahko kupci še izboljšajo že tako razburljivo vožnjo po cestah in brezpotjih. Paket za terensko vožnjo z zaščitnimi drogovi, litimi platišči in ekskluzivno opremo za uporabo na prostem je bil posebej zasnovan in prilagojen uporabi na priključnem hibridu Wrangler 4xe.

Poleg tega Mopar ponuja standardni predstavitveni komplet, ki vključuje pregrinjalo za vozilo, organizator prtljage, polnilni kabel Mode 3 in easyWallbox, polnilno postajo za uporabo v domači vtičnici, ki bo strankam omogočila hiter in priročen način polnjenja vozil doma.

V nasprotju z drugimi ponudbami pokriva dele JPP (Jeep Performance Parts) in dodatno opremo Mopar polno tovarniško jamstvo. Izdelki so zasnovani v tesnem sodelovanju z razvojnim oddelkom in oddelkom za načrtovanje izdelkov znamke Jeep, ki skrbita za razvoj, preskušanje in potrjevanje. Za popolno integracijo vrhunskih delov in dodatne opreme, ki zagotavljajo ustrezno namestitev, teksturo ter kakovost barve, materialov in videza vseh izdelkov, se uporabljajo strogi standardi in podatki, ki so na voljo samo v tovarni.