Kia predala vozila organizatorjem nogometnega prvenstva v Rusiji

12. jun, 2018

Prirediteljem na voljo kar 424 vozil Kia

Družba Kia Motors je prirediteljem svetovnega prvenstva v nogometu, ki bo v Rusiji potekalo od 14. junija do 15. julija, izročila 424 svojih vozil. Ta obsežna flota priča o Kiini stalni podpori in naklonjenosti do najprestižnejšega nogometnega tekmovanja na svetu. Slavnostna primopredaja se je nedavno odvila pred stadionom Lužniki v Moskvi, kjer se bo 15. julija odvijala tekma finala.

Prvenstvo se prične v četrtek z otvoritveno tekmo gostiteljice Rusije proti Savdski Arabiji, na njem pa bo na skupno 64 tekmah sodelovalo 32 držav.

Kia je kot uradni avtomobilski partner mednarodne nogometne organizacije FIFA zagotovila floto vozil, med katerimi so med drugim luksuzna limuzina K9, veliki športni terenec Sorento, kompatni športni terenec Sportage in pa kombilimuzinski Ceed. Z vozili bodo prevažali državne reprezentance, sodnike, uradne osebe in delegate. Slavnostne primopredaje vozil so se iz Fife udeležili Jay Neuhaus, vodja programa marketinških pravic in gostiteljstva, Eduardo Solis, vodja partnerstva in promocij, Alexey Sorokin, predsednik in direktor Fifinega lokalnega organizacijskega komiteja, ter nogometna legenda Nemanja Vidić, nekdanji nogometaš Manchester Uniteda, Spartaka iz Moskve in reprezentance Srbije.

“Kia Motors je naš uradni partner že od leta 2007 in zelo smo jim hvaležni za njihovo podporo pri nudenju kakovostne flote vozil za potrebe svetovnega prvenstva v Rusiji,” je dejal Jay Neuhaus, vodja programa marketinških pravic in gostiteljstva, ter dodal: “Kia Motors ima pomembno vlogo pri uspešnem odvijanju naših dogodkov. Ta vozila bodo zagotovila gladek potek prvenstva, saj nam omogočajo prevoz igralcev, novinarjev in uradnih oseb. Tako FIFA kot Kia Motors delita strasta do nogometa in pripravljeni smo, da  veselje ob ogledu prvenstva zagotovimo tudi navdušencem po vsem svetu.”

“Svetovno prvenstvo je pred vrati in to je zelo pomemben globalni dogodek za milijone nogometnih navdušencev po vsem svetu,” pravi Jeong Won-Jeong, predsednik Kia Motors za Rusijo. “Zelo smo veseli, da smo del uspeha svetovnega prvenstva in komaj čakamo, da skozi ta dogodek ljudi približamo znamki Kia.”

Kia je za nogometne navdušence pripravila nekaj zanimivih aktivacij – med drugim bo 64 otrok iz celega sveta popeljala v Rusijo, kjer bodo lahko na vsaki tekmi prvenstva sodelovali kot uradni prinašalci žoge.

Tu je tudi tekmovanje Prvenec v areni (‘Champ into the Arena’), v okviru katerega so si lahko amaterski nogometaši iz vsega sveta prislužili priložnost sodelovanja na turnirju v Moskvi, kjer se bodo zmagovalci iz 16 izbranih držav pomerili za mednarodno slavo. Vsi udeleženci zaključnega turnirja bodo gostje na eni od tekem šestnajstine finala, zmagovalna ekipa pa bo prejela pokal iz rok enega najboljših nogometašev sveta.

Poleg tega je tu bila še nagradna igra Kia vas pelje v Rusijo, ki je potekala v 30 državah in kjer so lahko obiskovalci salonov Kia osvojili vstopnice za ogled tekem svetovnega prvenstva.

 

Kia. Prva za ljudi.

***


Korporacija Kia Motors (www.kia.com) – proizvajalec kakovostnih vozil za mlade po srcu – je ustanovljena leta 1944 in je najstarejši korejski avtomobilski proizvajalec. Kia letno proizvede 3 milijone vozil v 41 tovarnah v 5 državah, ki jih prodajajo in servisirajo v 180 državah. Kia danes ima več kot 51.000 zaposlenih po vsem svetu in letne prihodke v višini 45 mlrd. dolarjev. Oblikovanje vseh vozil Kia se izvaja pod vodstvom svetovno znanega nemškega oblikovalca Petra Schreyerja. Njegovo delo potrjujejo številne evropske in mednarodne oblikovalske nagrade, kot npr. red dot award, iF product design award in Automotive Brand Contest za najboljše oblikovanje v avtomobilizmu. V študiji 2017 JD Power IQS je Kia zasedla 1. mesto med vsemi znamkami. Izrazito evropsko naravnanost Kia dopolnjuje s svojo modern tovarno na Slovaškem (Žilina) in evropskim centrom za raziskave in razvoj v nemškem Rüsselsheimu, ki Kio postavljaju na presto proizvajalca avtomobilov z rekordno nizko porabo goriva.Kia je glavni pokrovitelj teniškega grand slama Australian Open in uradni avtomobilski partner mednarodne nogometne zveze FIFA in evropske zveze UEFA – pokrovitelj svetovnega in evropskega prvenstva v nogometu. Korporacijski slogan – "The Power to Surprise" (Moč presenečanja)– predstavlja znamkino globalno zavezanost presenečanju sveta s svojimi vznemirljivi in vrhunskimi vozili, ki presegajo pričakovanja strank.