Turneja novega Fiata 500 Collezione po evropskih modnih prestolnicah se je končala v Madridu

05. jun, 2018

web_180525_Fiat_HP-London2 

  • Končala se je evropska turneja nove posebne serije modela Fiat 500 Collezione po najprestižnejših evropskih modnih brveh – od Milana in Londona do Berlina, Pariza in Madrida.
  • Posebna različica se je na petih veličastnih lokacijah približala svetu mode, umetnosti in oblikovanja ter razkrila bolj trendovski značaj v privlačni dvobarvni kombinaciji »Primavera«.
  • Različica Fiat 500 Collezione v ekskluzivnih kombinacijah barv in materialov, s podrobnostmi po meri in z brezčasnim značajem,je trideseta v vrsti posebnih različic legendarnega modela, ki so bile predstavljene v zadnjih enajstih letih.
  • Fiat 500, ki je v svojem enajstem letu, je z več kot 74.000 prodanimi vozili v prvih mesecih leta 2018 v Evropi zabeležil najboljši rezultat doslej.

 

Končala se je zadnja etapa turneje novega modela 500 Collezione po evropskih prestolnicah mode, sloga in umetnosti – od Milana in Londona do Berlina, Pariza in Madrida. Model 500 Collezione – v različicah limuzina in kabriolet –, ki se je predstavil na teh modnih brveh, je najnovejši izraz legendarnega Fiata, ki se razvija že več kot šestdeset let, hkrati pa ostaja zvest svojim vrednotam.

Evropska turneja modela 500 Collezione se je začela 18. aprila v Milanu, italijanski prestolnici mode in mednarodnem mestu, na pohištvenem sejmu Salone del Mobile, ki je eden najzanimivejših in najbolj obiskanih tednov v letu. Dogodek je pomemben tudi kot državna predstavitev te italijanske mojstrovine, ki se je v slogu prave filmske zvezde postavila na ogled novinarjem, fotografom, vplivnežem in navdušencem na rdeči preprogi hotela Hotel Magna Pars Suites, le lučaj od stare železniške postaje Porta Genova in živahne ulice Via Tortona – središča mode in oblikovanja. Model 500 Collezione v privlačni dvobarvni kombinaciji, ki vzbuja občutek pomladi, kot nakazuje že ime »Primavera«, je navdušencem nad italijanskim oblikovanjem pokazal svoje očarljive slogovne prvine, kot so svetli kromirani poudarki na sprednjem odbijaču, pokrovu motorja in pokrovih ogledal, ki pomenijo sodoben pristop k nekaterim najznačilnejšim lastnostim predhodnika.

Eleganca in temperament, ekskluzivnost in tradicija. Enako je veljalo za drugo etapo turneje v Londonu, mestu, kjer je na cestah največ modelov 500 izven Italije. Velika Britanija je drugi največji trg na območju EMEA (Evropa, Bližnji vzhod in Afrika). Za to priložnost se je novi 500 Collezione predstavil pred prestižnim Ice Tank Studiem v živahnem predelu Covent Garden, kjer so ga mimoidoči lahko občudovali in fotografirali. Ne bi mogli najti boljšega mesta za predstavitev nove različice globalne ikone, ki je tukaj našla svoj dom že v divjih šestdesetih, ko je bil London vodilni v svetu mode, Piccadilly Circus pa prestolnica novih družbenih trendov, glasbe in umetnosti. Tako kot v preteklosti je model Fiat 500 tudi tokrat izkazoval navdušujočo svobodo in sproščenost. To je le eden od razlogov, zakaj so Londončani ponoreli za tem mestnim avtomobilom.

Po Milanu in Londonu je turneja 500 Collezione nadaljevala pot proti Berlinu, metropoli, ki nikoli ne spi in kjer se obiskovalci lahko izgubijo med trendovskimi prizorišči, mogočnimi spomeniki, edinstvenimi umetniškimi muzeji in hrami tehno glasbe. Nova posebna različica je bila zvezda ekskluzivnega dogodka, ki je potekal na nadvse sodobnem prizorišču Bridge Studios na Seestraßeninsel v Westhafnu, čudoviti lokaciji na obali polotoka v središču Berlina, kjer so obiskovalci pobliže spoznali vznemirljivo opremo, zaradi katere je ta avtomobil pravi tehnološki biser.

Kar zadeva povezljivost, model 500 Collezione kot del dodatne opreme med drugim ponuja 7-palčni radio Uconnect HD LIVE z vgrajenima funkcijama Apple CarPlayTM in Android AutoTM ter navigacijo z zemljevidi TomTom. Med dodatno opremo je na voljo tudi 7-palčni zaslon TFT, ki je največji v razredu, glasbeni navdušenci pa lahko izberejo sistem Hi-Fi Beats Audio.

Obiskovalci sodobnega prizorišča Bridge Studios so občudovali tudi modele Fiat 500 Mirror, Fiat 500 Riva, Abarth 695 Rivale in Abarth 695 XSR Yamaha, ki so predstavljali le nekatere od tridesetih posebnih različic, izdelanih na osnovi modelov Fiat in Abarth, ki so bile predstavljene v preteklih enajstih letih.  Ni naključje, da je bil Fiat 500 vedno tisti, ki postavlja smernice, hkrati pa ostaja zvest svojemu slogu, čeprav se je pojavljal v vrsti posebnih različic, ki so njegovo ime povezale z legendarnimi znamkami iz sveta mode, luksuznimi jahtami, umetnostjo in športom ter so bile ustvarjene za raziskovanje področij, ki so neobičajna za mestni avtomobil. Trideseta posebna različica je novi 500 Collezione, ki sledi različicama 500-60esimo in Anniversario, predstavljenima ob lanski obeležbi šestdesete obletnice legendarnega Fiata.

Vznemirljiva turneja 500 Collezione se je seveda ustavila tudi v Parizu, eni najpomembnejših svetovnih modnih prestolnic. Prizorišče četrte etape turneje je bila čudovita stavba La Maison na območju Issy les Moulineaux, arhitekturni biser na romantični ulici ob reki Seni, kjer se je nova posebna različica predstavila na eni najekskluzivnejših modnih revij. To je bila popolna lokacija v najelegantnejšem evropskem mestu, kjer so doma najbolj priznane blagovne znamke visoke mode. Eleganten kromiran napis »Collezione« v ležeči pisavi na pokrovu prtljažnika novega modela 500 Collezione izstopa podobno kot trendovski logotip na oblačilu visoke mode. Številni elementi avtomobila vključujejo prepoznavne poteze iz sveta mode in oblikovanja, na primer barve, ki vzbujajo občutek pomladi, v kombinaciji s serijskimi litimi platišči R16. Barvna paleta vključuje novo dvobarvno (belo in sivo) barvo »Primavera« ali dvobarvno (belo in zeleno) barvo »Acquamarina« poleg barve »Taormina Ivory«, kot alternativo beli »Gelato« in modri »Blu dipinto di Blu«, vse to pa poudarja sivo/belo/siva okrasna črta. Enako preprosto eleganco lahko najdemo tudi v notranjosti z izvirnimi kombinacijami, kot so armaturna plošča v beli barvi pri dvobarvni kombinaciji »Primavera«, v zeleni barvi pri dvobarvni kombinaciji »Acquamarina« ali v barvi karoserije pri drugih barvah. Svežo barvno podobo, ki črpa navdih iz sveta mode, v notranjosti nadaljujejo sedeži v črtastem vzorcu sivih odtenkov, strop v slonokoščeni barvi ter vezen logotip 500 in logotip »Collezione« na tepihih.

Po Milanu, Londonu, Berlinu in Parizu se je evropska turneja modela 500 Collezione končala v Madridu pri veličastnem hotelu Only You Hotel Atocha v središču umetniškega in kulturnega predela španske prestolnice, v bližini najpomembnejših muzejev in najmodernejših butikov v mestu. Ta gostoljubna in svetla lokacija z izjemnim dvoriščem kot popolna mešanica tradicionalne madridske arhitekture in najsodobnejšega oblikovanja prefinjeno povezuje  preteklost s sedanjostjo. Enako držo izkazuje model 500 Collezione, ki je čistokrvni model 500, saj ima vse lastnosti ene najslavnejših italijanskih ikon na svetu, hkrati pa ta simbol italijanske ustvarjalnosti predstavlja svetu. Ulice Madrida so prikazane tudi v oglasu »New 500 Collezione, Inspired by itself«, ki spremlja mednarodno predstavitev nove posebne različice. V

oglasu, ki ga je za kreativno agencijo Leo Burnett režiral Laszlo Kadar, Fiat 500 Collezione nastopa kot vrhunski model, vajen pojavljanja na najslavnejših pistah sveta. Avtomobil v premišljeni dvobarvni preobleki obkrožajo pametni telefoni, ki so postali novodobna zamenjava za zastarele filmske kamere. Vozi ga lep mlad maneken z vključeno funkcijo za snemanje selfijev. Model 500 Collezione se lahkotno kot diva postopoma spremeni v režiserja oglasa, pri tem pa poudarja svoje slogovne prvine. Na koncu se odloči, da je dekle v zadnjem kadru odveč, saj je pravi model revije avtomobil sam. Ni naključje, da je to naravnost najboljša vloga izvirne italijanske umetnine, ki že desetletja navdihuje modo, družbo in navade. Z drugimi besedami: »za vedno kult, za vedno 500«.

Fiat 500, ki je bil predstavljen leta 1957 in se je uveljavil kot simbol masovne motorizacije v Italiji, je oživel leta 2007, ko je bil premierno predstavljen nov model, ki je kmalu postal svetovni fenomen. To dokazuje več kot dva milijona prodanih avtomobilov v več kot 100 državah po svetu. Več kot 80 odstotkov primerkov je prodanih izven Italije. Model 500 je prodajna uspešnica v svojem razredu v Evropi od leta 2013, kar potrjuje ta uspeh. V prvih štirih mesecih leta 2018 je bil 500 vodilni na trgu v devetih državah (Veliki Britaniji, Španiji, Belgiji, Švici, na Portugalskem, v Avstriji, na Madžarskem, Hrvaškem in v Sloveniji) in med prvimi tremi v sedmih drugih državah (v Italiji, Nemčiji, Franciji, na Švedskem, Slovaškem, v Romuniji in Bolgariji). Njegov uspeh je nezaustavljiv, tako da je model 500, ki je v svojem enajstem letu, tudi v prvih štirih mesecih leta 2018 z več kot 74.000 prodanimi primerki v Evropi presegel svoj rekord.