avtotrade header img

ZAČETEK PROIZVODNJE HIBRIDNEGA SORENTA

Od leta 2002 po svetu prodali več kot 3 milijone Sorentov, jeseni tudi pri nas

18.8.2020

Nova platforma ter inteligentno zasnovana kabina in pogon so zaslužni za to, da je Kiin globalno najbolj uspešni SUV prvič dobil tudi električno moč

Kia v korejski tovarni v Hwasungu začela s proizvodnjo hibridnega Sorenta za Evropo


Kia je pričela s proizvodnjo novega hibridnega Sorenta, ki predstavlja prvo elektrificirano različico tega Kiinega najbolj znanega športnega terenca. Četrto generacijo Sorenta proizvajajo v tovarni v južnokorejskem mestu Hwasung, kjer vse tri različice (hibridna, dizelska in bencinska) prihajajo z iste proizvodne linije.

Prvi hibridni primerki iz južnokorejske tovarne bodo namenjeni evropskim trgom, medtem ko vozila Sorento, namenjena ameriškemu trgu, proizvajajo v West Pointu v ameriški zvezni državi Georgia. Odhajajoči Sorento 3. generacije, ki so ga proizvajali v isti tovarni, je prejemnik številnih priznanj za kakovost. Novi model bo ohranil enako visoke proizvodne standarde in nadzor kakovosti.

Od leta 2002 po svetu prodali več kot 3 milijone Sorentov
Sorento je že skoraj dve desetletji eden glavnih modelov Kie – od predstavitve leta 2002 so jih po svetu prodali več kot 3 milijone. Prodaja v Evropi se bo začela jeseni 2020, na vseh ostalih globalnih trgih pa do konca leta. Do takrat bo novi Sorento prvič na voljo tudi kot priključni hibrid.

Novi hibridni Sorento


Novi Sorento je prvo vozilo, nastalo na Kiini platformi za srednje velike športne terence nove generacije. Platforma z veliko karoserijo, ki maksimalno izkorišča tovorni in potniški prostor, Sorentu zagotavlja, da bo med najbolj vsestranskimi in prostornimi SUV-i s tremi sedežnimi vrstami. Poleg tega njegova inovativna prostorska zasnova omogoča vgradnjo Kiinih novih elektrificiranih pogonov Smartstream, ki zagotavljajo manjšo porabo goriva, nižje emisije in boljše motorne zmogljivosti.

Sorentov hibridni elektrificirani pogon Smartstream je na voljo v kombinaciji z 1.6 T-GDi motorjem z litij-ionskim polimernim baterijskim sklopom z zmogljivostjo 1,49 kWh in elektromotorjem z močjo 44,2 kW. Inteligentno postavljena platforma omogoča namestitev baterijskega sklopa pod vozilom, z minimalnim vplivom na prostornost v kabini in prtljažniku.

Novi elektrificirani pogon z močjo 169 kW (230 KM) in navorom 350 Nm združuje nižje emisije CO2 in visoke motorne zmogljivosti. Moč se prenaša preko 6-stopenjskega samodejnega menjalnika s pomočjo električne naprave na menjalniku, ki z vzporednim delovanjem in minimalno izgubo energije omogoča polno moč motorja in elektromotorja. Rezultat je takojšen pospešek pri katerikoli hitrosti, z neposrednim dostopom do baterijske moči pri visokih hitrostih.