PANDA CROSS IMENOVANA ZA NAJBOLJŠEGA KRIŽANCA LETA PO IZBORU BRITANSKE REVIJE »4×4«
- Četrto leto zapored je Panda Cross zmagala v kategoriji »Best Crossover« po izboru žirije britanske revije, specializirane za vozila 4×4.
- Strokovno žirijo je navdušila s svojimi terenskimi zmogljivostmi, z dinamično vožnjo in motorji.
- Panda je že osem let vodilna v Italiji, skupaj z modelom 500, ki vodi v evropskem segmentu mestnih avtomobilov.
- Leta 2020, ko je praznovala 40 let, je Panda zabeležila najvišjo rast doslej v svojem segmentu v Evropi (+3,8 %) ter najboljši tržni delež v svoji zgodovini (18 %).
»Z velikim veseljem sprejemamo to nagrado, ki zaokrožuje Pandino nepozabno leto. Poleg praznovanja 40. obletnice je bilo 2020 polno leto: predstavili smo Pando Hybrid, popolnoma osvežili paleto in dosegli najboljši tržni delež v zgodovini«, je izjavil Luca Napolitano, vodja znamk Fiat, Lancia in Abarth za regijo EMEA.
Poleg tega je četrto leto zapored britanska revija »4×4« na svoji vsakoletni podelitvi nagrad Pando Cross razglasila za najboljšega križanca leta 2020; premagala je ostro konkurenco v vedno bolj rastočem segmentu. Sodniki so pohvalili njene terenske zmogljivosti, dinamično vožnjo in motorje.
Alan Kidd, urednik revije »4×4«, je komentiral: »Panda Cross še naprej zmaguje na naših podelitvah nagrad 4×4. Tekma je tesna, vendar se nihče ne more kosati s Fiatovo ikono v smislu terenskih in cestnih zmogljivosti ter značilnega videza. Ljudje, ki živijo v gorah ali vozijo v ostrih zimskih razmerah, kupujejo takšna vozila, saj vožnje po brezpotjih sodijo v njihov način življenja. Čeprav je majhna, ima Panda odličen oprijem in neverjetno okretnost. Panda Cross je idealen mestni avtomobil, ki se lahko v hipu spremeni v terenskega junaka«.
Revija 4×4 je edina specializirana revija za vozila s štirikolesnim pogonom in poltovornjake v Veliki Britaniji, njene nagrade pa postavljajo merila v segmentu že več kot 25 let. Skupina strokovnjakov za vozila 4×4 ocenjuje širok spekter vozil iz posameznega razreda, in pri tem upošteva različne dejavnike, od udobja in kakovosti, do terenskih zmogljivosti ter stroškov nakupa in lastništva.
Ta pomembna zmaga se pridružuje dolgemu seznamu dosežkov modela Fiat Panda; med drugim je bila prvi avtomobil v svojem segmentu, ki je leta 2004 osvojil nagrado “Car of the Year”, prvi mestni avtomobil, ki se je povzpel na višino 5.200 m in dosegel bazni tabor Everesta, ter prvi mestni avtomobil s tehnologijo štirikolesnega pogona.