avtotrade header img

NOVI KIA EV6 JE ZELO UPORABEN ELEKTRIČNI AVTO

Namenska platforma BEV nudi najprostornejšo kabino v svojem razredu

Sproščujoči sedeži z naklonom potnikom ponujajo pomirjujoč prostor
Pametne odlagalne rešitve in impresiven prtljažnik – dovolj za edini avto v družini
Inovativna funkcija “vehicle-to-load” (V2L) in izjemne vlečne zmogljivosti za avanture

Novi Kia EV6 je zahvaljujoč naprednemu 800-voltnemu hitremu načinu polnjenja zmožen napolniti baterijo z 10 % na 80 % v zgolj 18 minutah, lahko pa se pohvali tudi z največjim dosegom 510 kilometrov z enim polnjenjem. Kiino prvo namensko baterijsko električno vozilo (BEV) po zaslugi različnih inovativnih in visokotehnoloških pripomočkov nudi izjemno uporabnost, ki je v tem razredu nismo vajeni. Novi model, ki ga pri nas in drugod po Evropi pričakujemo jeseni, je sicer pri nas že mogoče rezervirati.

Namenska platforma BEV nudi najprostornejšo kabino v svojem razredu
Kabina vozila, narejenega na Kiini namenski električni globalni modularni platformi (E-GMP), izkorišča vse prednosti, da lahko ponudi največjo prostornost in funkcionalnost v svojem razredu. Voznika in sovoznika pozdravi elegantna, minimalistična armaturna plošča, ki poudarja izjemno prostornost. Ker EV6 ne potrebuje sredinskega menjalniškega tunela, ravno dno zadaj sedečim potnikom nudi izjemno udobje, saj je na voljo kar 990 mm prostora za noge.

Inovativni prezračevalni sistem izboljšuje udobje vseh potnikov v vozilu. Z uporabo zasnove, ki je razdeljena na del izven kabine in del v njej, se je kabinski del zmanjšal za 55 %. Takšna optimalna rešitev omogoča tanjši kokpit in ponuja več prostora za spredaj sedeča potnika, hkrati pa zagotavlja optimalno hlajenje kabine.

Sproščujoči sedeži z naklonom potnikom ponujajo pomirjujoč prostor

Posebna sproščujoča sedeža vozniku in sovozniku nudita sprostitev v vrhunskem udobju in luksuzu, ko je EV6 parkiran ali se polni. Po pritisku na gumb se sedeža dvigneta in nagneta nazaj, s čimer izboljšata položaj in razporeditev teže telesa, hkrati pa omogočata potnikoma, da se sprostita, bereta knjigo ali celo zaspita. Majhna teža in vitka oblika sedežev dodatno optimizirata prostor v kabini.

V kabini EV6 so uporabljeni premium materiali, ki ustvarjajo občutek domačnosti, hkrati pa so bili izbrani tudi zaradi izjemne trpežnosti. Uporabljeni so trajnostni materiali, od veganskega usnja do sedežnih tkanin in preprog iz predelane plastike, ki je enakovredna stotim 500-mililitrskim plastenkam za vodo.

Za intuitivno vozniško izkušnjo so vsa glavna kontrolna stikala v dosegu voznikovih rok. Menjalniška konzola Shift-By-Wire je priročno postavljena zraven gumba za zagon motorja na sredinski konzoli, medtem ko so na volanskem obroču nameščena ključna stikala ADAS za maksimalno operativnost. Za optimalno uporabniško udobje so kontrolna stikala EV6, npr. za ogrevanje volana in hlajenje sedežev, prav tako na dosegu rok.

Pametne odlagalne rešitve in impresiven prtljažnik – povsem dovolj za edini avto v družini  

Pametne odlagalne rešitve poskrbijo za vse potrebe. Zajeten predal v sredinski konzoli nudi uporaben prostor za spravljanje predmetov, kot so npr. torbice ali tablični računalniki, medtem ko odprt predal za brezžično polnjenje omogoča enostavno polnjenje mobilnikov. Uporaben predal pred sovoznikom s pridom izkorišča prostor, ki je na voljo zaradi deloma zunaj nameščene klimatske naprave, tako da nudi 10,5 litrov prostornine, medtem ko priročna držala za pijačo spredaj in zadaj ponujajo dodatni odlagalni prostor.

Radodaren prtljažni prostor, ki ga omogoča zasnova E-GMP, pomeni, da je EV6 s 520 litri prostornine (VDA) nared za naslednjo avanturo. Z drugo vrsto sedežev, deljivo v razmerju 60:40, prostornina naraste na približno 1.300 litrov. EV6 ima tudi prednji prtljažnik, ki nudi dodatnih 52 litrov prtljažnega prostora pri različici z dvokolesnim pogonom (RWD) oz. 20 litrov pri različici s 4-kolesnim pogonom (AWD), kar zadostuje za odlaganje polnilnega kabla.

Inovativna funkcija “vehicle-to-load” (V2L) in izjemne vlečne zmogljivosti za avanture

Za avanture na prostem je EV6 dobil funkcijo V2L (vehicle-to-load), ki drastično povečuje prilagodljivost polnjenja. Integrirana polnilna krmilna enota (ICCU) omogoča do 3,6 kW polnilne moči iz baterije vozila prek enostavnega pretvornika, ki zunanji polnilni priključek spremeni v električno vtičnico. Priključek pretvornika bo prilagojen posameznim trgom, da bo EV6 lahko napolnil karkoli, od domačih naprav do drugih električnih vozil. V kabini je priročen polnilni vhod pod zadnjima sedežema, ki omogoča polnjenje naprav iz baterije vozila brez uporabe dodatnih pretvornikov.

EV6 z baterijo zmogljivosti 77,4 kWh omogoča vleko do 1.600 kg tovora, v obeh različicah pogona (RWD ali AWD). Kupcem, ki izberejo baterijo zmogljivosti 58 kWh, EV6 nudi vlečno zmogljivost do 750 kg. Ne glede na izbrano različico EV6 zagotavlja izjemne električne zmogljivosti za družinske izlete.
Spoznajte Kia EV6.