NEKAJ ZA VSAKEGA: CEED Z NOVIMI BENCINSKIMI MOTORJI IN BLAGIMI HIBRIDI
Ceed zdaj nudi največ izbire izvedenk in pogonov v svojem razredu
Novi 1,5-litrski T-GDI Smartstream motor in blagi hibrid EcoDynamics+ z 48 volti
Tudi 1.0 T-GDi motor na voljo z novim 48-voltnim blagim hibridom
Novi 1,5-litrski motor in vse v zvezi s Ceedom je narejeno v Evropi
Kia Motors je svoji ponudbi pri modelu Ceed dodala novi bencinski motor in bencinski motor z blagim hibridom. S skupno štirimi karoserijskimi različicami in največjo ponudbo motorjev doslej Ceed kupcem ponuja več izbire kot katerikoli konkurent v razredu.
Novi 1.5 T-GDI Smartstream motor in blagi hibrid EcoDynamics+ z 48V
Kiin novi 1.5 T-GDI Smartstream bencinski motor se ponaša z velikimi zmogljivostmi, a hkrati tudi z nizkimi emisijami. Novi motor je na voljo pri vseh štirih karoserijskih različicah Ceeda z običajnim motorjem in pa z novim EcoDynamics+ motorjem kot blagi hibrid – tudi pri opremi GT-Line. Nadomestil bo obstoječi 1.4 T-GDi motor, ki je bil doslej v ponudbi.
Tudi 1.0 T-GDi motor na voljo z novim 48-voltnim blagim hibridom
V motorni ponudbi je zdaj tudi novi 1.0 T-GDi EcoDynamics+ blagi hibrid pri različicah Ceed in Ceed Sportswagon.
Emilio Herrera, izvršni direktor pri Kia Motors Europe, je povedal: “Ti novi motorji pričajo o Kiini evropski strategiji hibridizacije in zniževanja emisij ter še bolj pripomorejo k naraščanju prodaje elektrificiranih pogonov. Novi 1,5-litrski motor je nekaj, česar smo še posebej veseli, saj ponuja napredne tehnologije, ki povečujejo moč in zmogljivosti motorja, hkrati pa znižujejo emisije. Ceedovi novi bencinski motorji imajo še nižje emisije in izboljšane vozne lastnosti ter so voznikom na voljo po zmerni ceni.”
Novi 1,5-litrski motor in vse v zvezi s Ceedom je narejeno v Evropi
Družino Ceed sestavljajo 5-vratna kombilimuzina Ceed, karavanski Ceed Sportswagon, shooting brake ProCeed in mestni križanec XCeed. Model Ceed, katerega vse različice se proizvajajo v tovarni v slovaškem mestu Žilina, je najbolje prodajani model Kie v Evropi. V žilinski tovarni prav tako proizvajajo novi 1.5 T-GDi motor, kjer so nedavno v izboljšave proizvodne linije vložili dodatnih 70 milijonov evrov.
1.5 T-GDI Smartstream motor: večja moč, boljše zmogljivosti in manjša poraba goriva
Novi 1,5-litrski T-GDi motor je na voljo pri vseh štirih različicah Ceeda, in sicer v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim (6MT) ali 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko (7DCT). Ta novi 118-kilovatni motor (160 KM) je pri 5.500 vrtljajih na minuto kar 14 odstotkov močnejši kot odhajajoči 1.4 T-GDi motor z močjo 103 kW (140 KM). Največji navor je pri novem motorju višji za 4,5 odstotka (253 Nm v razponu od 1.500-3.500 vrt./min). Poleg tega novi motor ob nižjih emisijah prinaša boljše vozne lastnosti. Novi motor se ponaša s številnimi inovacijami, kot so npr. časovno spremenljivo krmiljenje odpiranja ventilov (CVVD, Continuously Variable Valve Duration – CVVD). Ta tehnologija krmiljenja ventilov uravnava čas trajanja odpiranja in zapiranja ventilov v skladu z voznimi pogoji, da izboljša zmogljivosti in hkrati zniža emisije. Novi nizkotlačni ventil za reciklažo izpušnih plinov (LP-EGR, low-pressure exhaust gas recirculation system) deluje tudi pri nižjih obratih motorja in optimizira izkoristek goriva ter zniža emisije; filter trdnih delcev za bencinske motorje (GPF) zniža emisije delcev motorja.
Kia Ceed v 5-vratni kombilimuzinski različici z 1,5-litrskim T-GDi bencinskim motorjem pospeši od 0 do 100 km/h v 8,4 sekunde (ročni menjalnik) oz. v 8,6 sekunde (7DCT), Ceed Sportswagon za to potrebuje 8,6 sekunde (6MT), ProCeed pa 8,8 sekunde (7DCT). Ne glede na različico se emisije CO2 začnejo pri 125 g/km (WLTP kombinirani način, 6MT), kar predstavlja 6,7-odstotno znižanje v primerjavi z odhajajočim 1,4-litrskim motorjem.
Kia XCeed z novim motorjem od 0 do 100 km/h pospeši v 9.0 oz. 9,2 sekunde (6MT oz. 7DCT). Emisije se začno pri 136 g/km, kar je 6,2-odstotno znižanje v primerjavi z 1.4 T-GDI motorjem (145 g/km).
Novi 1,5-litrski EcoDynamics+ bencinski motor z blagim hibridom
1.5 T-GDi motor je lahko integriran s Kiinim blago hibridnim sistemom EcoDynamics+. Takšen pogon omogoča enake zmogljivosti kot nehibridne različice, a s še nižjimi emisijami in manjšo porabo goriva. EcoDynamics+ blagi hibrid nudi večji izkoristek motorja z notranjim izgorevanjem in rekuperira električno energijo. Kompaktna 48-voltna litij-ionska polimerna baterija nadomešča bencinsko moč z električno in podaljša ‘nedelovanje’ z novim starterskim generatorjem za blage hibride (Mild-Hybrid Starter-Generator – MHSG). MHSG je preko jermena povezan z motorno gredjo in neopazno preklaplja med načinom ‘motor’ (slov. elektromotor) in ‘generator’. V načinu ‘motor’ med pospeševanjem MHSG omogoča dodatno električno moč ter tako zmanjša obremenitev motorja in znižuje emisije. Med zmanjševanjem hitrosti MHSG pod določenimi pogoji preklopi na način ‘generator’, s čimer rekuperira energijo z motorne gredi, da napolni baterijo. Novi 1.5 EcoDynamics+ pogon je na voljo pri vseh štirih različicah, a le v kombinaciji s 7DCT.
Ceed, Ceed Sportswagon in ProCeed, opremljeni z 1.5 EcoDynamics+ sistemom in 7DCT menjalnikom, imajo emisije CO2 od 126 g/km (WLTP, kombinirani način). To predstavlja 8-odstotno znižanje emisij v primerjavi z odhajajočim 1.4 T-GDi motorjem z enakim menjalnikom. Različica XCeed EcoDynamics+ s 7DCT menjalnikom ima zdaj emisije CO2 135 g/km (prej 145 g/km, kar je 6,9 odstotka manj).
Različice XCeeda EcoDynamics+ so na voljo tudi s Kiinim inteligentnim 6-stopenjskim ročnim menjalnikom (iMT), ko emisije znašajo 134 g/km (WLTP, kombinirani način). Sistem ‘clutch-by-wire’ je razvit z namenom zagotavljanja boljšega izkoristka goriva in zmanjšanja emisij CO2, hkrati pa ohranja zabavno vožnjo, značilno za običajne ročne menjalnike. Namesto mehanske povezave iMT sklopka nadzoruje popolnoma elektronsko. Neopazno se integrira s starterjem-generatorjem blagega hibrida (MHSG) in ugaša motor prej kot Kiin ISG sistem ustavi/spelji (Idle Stop & Go) med »coastingom« (to je stanje, ko se vozilo pelje brez plina – po inerciji – in se počasi ustavlja do popolnega mirovanja). Pri Eco načinu iMT omogoča kratka časovna obdobja »ugasnjenega motorja« med coastingom pri hitrosti do 125 km/h, ki se ponovno aktivira, ko voznik pritisne stopalko za plin ali sklopko.
Novi 1.0 T-GDi EcoDynamics+ pogon za Ceeda in Ceed Sportswagon
Dodatni bencinski blagi hibrid se prvič predstavi v Ceedovi motorni ponudbi in sicer s Kiinim priljubljenim 1.0 T-GDi Smartstream motorjem. 88-kilovatni motor (120 KM), ki je zaenkrat na voljo le pri različicah Ceed in Ceed Sportswagon, je prvič v ponudbi v kombinaciji s 7-stopenjskim DCT-jem in ima emisije CO2 le 123 g/km (WLTP, komb.). Ceed 1.0 T-GDI EcoDynamics+ pospeši od 0 do 100 km/h v 11,2 sekunde, Ceed Sportswagon pa v 11,3 sekunde.
Široka ponudba: bencinski, dizelski, blagi hibrid, GT
Novi motor 1.5 T-GDI EcoDynamics+ tvori del širše Ceedove ponudbe, ki s štirimi karoserijskimi izvedenkami ter možnostjo izbire med bencinskim, dizelskim in elektrificiranim blagim hibridom nudi največjo izbiro v svojem razredu.
Poleg teh novih motorjev Ceed še naprej ponuja tudi 100-kilovatni (136 KM) EcoDynamics+ dizelski blagi hibrid.
*Kia ProCeed je na voljo le z bencinskimi in blago hibridnimi motorji.
Ceed GT in ProCeed GT ostajata najzmogljivejša predstavnika v družini Ceed, saj ponujata motor 1.6 T-GDi z močjo 150 kW (204 KM).
7-letna tovarniška Kia garancija
Vsi motorji iz ponudbe sbodo kmalu na voljo po vsej Evropi. Vse različice – vključno z blagim hibridom – serijsko nudijo najdaljšo evropsko garancijo 7 let oz. 150.000 prevoženih kilometrov (prva 3 leta brez omejitve števila prevoženih kilometrov).