avtotrade header img

KIA V LETU 2020 Z REKORDNIM TRŽNIM DELEŽEM V EVROPI

Najvišji tržni delež v zgodovini znamke – skok s 3,2 % na 3,5 %

Kia v Evropi v letu 2020 prodala 416.715 vozil
Kia številka 1 v Evropi: Ceed
Hibridne in električne Kie predstavljajo več kot četrtino Kiine prodaje v Evropi
Prodaja električnih vozil Kia višja za 197 %, prodaja priključnih hibridov za 112 %

21.1.2021

Kia je v letu 2020 v Evropi dosegla najvišji tržni delež v svoji zgodovini in eno največjih rasti tržnega deleža. Po podatkih evropskega združenja avtomobilskih proizvajalcev (ACEA) se je tržni delež Kie na evropskem trgu povečal s 3,2 % na 3,5 %.

Kia v Evropi v letu 2020 prodala 416.715 vozil
Kiina prodaja v EU, državah članicah EFTA in Veliki Britaniji je v letu 2020 zaradi pandemije koronavirusa padla za 17 % na skupno 416.715 vozil. Kljub temu pa je Kia doživela manjši padec kot celoten evropski trg, ki se je skrčil za 24 %. Kiin tržni delež je v letu 2020 znašal 3,5 %, kar je največ v zgodovini Kie v Evropi.

Hibridne in električne Kie predstavljajo več kot četrtino Kiine prodaje v Evropi

Najnovejši prodajni podatki kažejo na čedalje večji pomen Kiine elektrificirane ponudbe na spreminjajočem se evropskem trgu. Hibridni in električni pogoni pri Kii so kljub krčenju trga še naprej glavno področje rasti, saj elektrificirana vozila predstavljajo 25,5 % vseh prodanih vozil Kia v Evropi v letu 2020 – vsaka četrta prodana Kia je torej elektrificirana.

Won-Jeong (Jason) Jeong, predsednik Kia Europe, je dejal: “Leto 2020 je bilo eno najtežjih doslej, tako za Kio kot za celotno dejavnost. Zaradi učinkov pandemije, ki je povzročila nenadno ustavitev prodaje v začetku leta, smo se pri Kii odzvali z različnimi ukrepi pomoči kupcem, da smo jim lahko varno izdobavljali vozila. V tretjem četrtletju smo zahvaljujoč kombinaciji povpraševanja in rastoče priljubljenosti naših elektrificiranih vozil celo zabeležili rekordno prodajo.”

“Med pandemijo smo lahko še naprej predstavljali nove in izboljšane modele ter pospešeno elektrificirali našo ponudbo, da smo zadostili željam strank,” je dodal Jeong.

“Kia bo v letu 2021 drugačno podjetje. Naša nova znamka, logotip in novi slogan ‘Movement that inspires’ (Gibanje, ki navdihuje) bodo vplivali na naše načrte za prihajajoča leta. Pričnejo se v drugi polovici leta s prihodom povsem nove električne Kie, ki bo slonela na naši novi platformi e-GMP. Ta avto bo nudil zelo hitro polnjenje, uglajeno pospeševanje in dolg doseg z enim ponjenjem. Prav tako našim strankam nameravamo predstaviti različne storitve trajnostne mobilnosti, saj začenjamo s preobrazbo iz avtomobilskega proizvajalca v ponudnika mobilnosti.”

Prodaja elektrificiranih vozil višja za 60 %, prvič preko 100.000 elektrificiranih primerkov
Rastoče povpraševanje po naprednih elektrificiranih pogonih je pripomoglo k uspehu Kie v letu 2020. Skupna prodaja hibridov, priključnih hibridov in električnih vozil se je tako s 66.386 primerkov iz leta 2019 v lanskem letu povečala na 106.466 vozil (+60 %, ne vključuje blagih hibridov). Lansko leto je Kia prvič prodala več kot 100.000 elektrificiranih vozil, kar pomeni, da je bila vsaka četrta Kia v Evropi elektrificirana.

Prodaja električnih vozil Kia višja za 197 %, prodaja priključnih hibridov za 112 %

Model Niro, ki je na voljo v treh različicah (hibrid, priključni hibrid, povsem električno vozilo), še naprej ostaja Kiin najbolj prodajani elektrificirani model v ponudbi. S 77.498 prodanimi primerki v letu 2020 (+35 % v primerjavi z letom 2019) je celo postal Kiin drugi najbolje prodajani model. Niro Hybrid je našel 32.384 novih kupcev, Niro Plug-in Hybrid je precej povečal svojo priljubljenost (14.082 vozil, +39 %), medtem ko je električni e-Niro prodajno »eksplodiral« (31.032 vozil, +213.5 %).

Električni e-Soul je nadaljeval svojo uspešno pot (7.999 vozil, +148 %). Prihod priključno hibridnih različic Kia Ceed Sportswagon in XCeed je prispeval svoj delež pri večji prodaji elektrificiranih vozil, saj sta različici v lanskem letu skupaj prepričali 14.511 kupcev.

Kia številka 1 v Evropi: Ceed

Kljub negativnim učinkom pandemije je prodaja modela Ceed v letu 2020 poskočila za 4 % na skupno 114.759 vozil (s 110.201 v letu 2019). Povpraševanje se je povečalo predvsem zaradi prihoda novih priključnih hibridov za karoserijski izvedenki Ceed Sportswagon in XCeed. Kompaktni križanec XCeed se je pojavil ob koncu leta 2019 in je v hipu postal najbolj priljubljena karoserijska različica Ceeda, s skupno prodanimi 43.880 primerki v letu 2020. Sledila sta mu 5-vratna kombi limuzina Ceed (25.809 vozil) in karavanski Ceed Sportswagon (30.116 vozil), medtem ko je nišni shooting brake ProCeed našel 14.954 kupcev.

Najbolje prodajani model v zgodovini Kie v Evropi – športni terenec Sportage – je ostal na 3. mestu, s skupno prodanimi 70.344 primerki. Križanec B razreda Kia Stonic je prepričal 51.322 kupcev, mestni malček Picanto pa je s prodanimi 48.213 primerki našel svojo mesto med Kiini petimi evropskimi uspešnicami.

Preobrazba znamke
Kia je nedavno predstavila novi logotip in novi globalni slogan, kar oznanja ambiciozne načrte o zavzemanju vodilnega položaja na področju prihodnje mobilnosti, ki bo spremenila vse vidike poslovanja tega najstarejšega južnokorejskega avtomobilskega proizvajalca.

Kia bo do leta 2027 v različnih razredih ponudila 7 izključno baterijskih električnih vozil (BEV). Ta vozila, ki bodo slonela na nedavno predstavljeni električni globalni modularni platformi (E-GMP), bodo vključevala najsodobnejše tehnologije za dolg doseg in hitro polnjenje. Prvi model Kiine naslednje generacije BEV-jev bo razkrit v prvem četrtletju 2021 in bo predstavljal Kiino preobrazbo v smeri elektrifikacije. Novi električni križanec, zgrajen na E-GMP platformi, bo imel  doseg več kot 500 kilometrov z enim polnjenjem, čas polnjenja pa bo znašal manj kot 20 minut. To bo hkrati tudi prvi globalni model z novim Kia logotipom.