avtotrade header img

KIA BO S PRVO TOVARNO ZA ELEKTRIČNA NAMENSKA VOZILA SPODBUJALA ELEKTRIFICIRANO MOBILNOST

Kia bo pričela z gradnjo svojega prvega obrata, namenjenega proizvodnji električnih namenskih vozil (PBV)
Gradnja se prične v prvi polovici leta 2023, proizvodnja pa v drugi polovici leta 2025
Kiin prodor v sektor PBV-jev je ključni korak strategije Plan S, s katero želi Kia postati globalno vodilno podjetje na področju rešitev trajnostne mobilnosti
Objekt bo vseboval pionirski pametni proizvodni ekosistem E-FOREST, ki ga poganjajo podatki, povezljivost in robotske tehnologije

Kia Corporation, ki je sredi prehoda v ponudnika trajnostne mobilnosti, je nedavno objavila, da bo vzpostavila popolnoma nov, visokotehnološki pametni proizvodni obrat, namenjen proizvodnji električnih namenskih vozil (PBV, angl. Purpose Built Vehicles).

Gradnja se prične v prvi polovici leta 2023, proizvodnja pa v drugi polovici leta 2025

Inteligentno novo proizvodno središče za PBV-je bo zgrajeno znotraj obstoječega Kiinega proizvodnega obrata v mestu Hwaseong v Južni Koreji. Začetek gradnje je napovedan za prvo polovico leta 2023, komercialna proizvodnja pa naj bi se pričela v drugi polovici leta 2025.

V tovarni naj bi sprva izdelovali okrog 100.000 PBV-jev letno z možnostjo povečanja proizvodnje na 150.000 vozil letno, v skladu z rastjo trga.

“Ta namenski objekt za PBV-je je eden od glavnih stebrov naše strategije Plan S, skozi katero si Kia prizadeva pridobiti najvišji položaj na svetovnem trgu PBV,” je dejal Ho Sung Song, predsednik in izvršni direktor podjetja Kia Corporation. “Na začetku bomo raziskovali nove trge z izpeljankami modelov PBV, nato pa postopoma širili svojo prisotnost na globalnih trgih z namenskimi modeli PBV, ki vključujejo tehnologije avtonomne vožnje.”

Kiin prodor v sektor PBV-jev je ključni korak strategije Plan S, s katero želi Kia postati globalno vodilno podjetje na področju rešitev trajnostne mobilnosti

Kia želi s strategijo Plan S do leta 2030 postati vodilna na področju PBV-jev. V kombinaciji s tehnologijo avtonomne vožnje naj bi namenska vozila predstavljala revolucionarna prevozna sredstva, ki dodatno bogatijo družbo po vsem svetu.

Nova tovarna bo vsebovala najsodobnejše procese avtomatizacije v kombinaciji z naprednimi tehnologijami, ki zmanjšujejo ogljične emisije med proizvodnimi procesi. Obrat bo opremljen tudi z okolju prijaznejšim barvanjem in energijsko varčnimi napravami, ki še dodatno zmanjšujejo vplive na okolje.

Objekt bo vseboval pionirski pametni proizvodni ekosistem E-FOREST, ki ga poganjajo podatki, povezljivost in robotske tehnologije 
E-FOREST je blagovna znamka Kiinega novega pametnega tovarniškega ekosistema, ki si prizadeva za inovacije v proizvodnih sistemih z organskim povezovanjem vsega, da bi dosegel vrednost za stranke. Začetni “E” pomeni napredek v celotni industriji mobilnosti v smislu učinkovitosti in ekonomičnosti. Prav tako predstavlja ambicijo po doseganju inovacij za vsakogar, s povezovanjem elementov, kot so umetna inteligenca, robotska tehnologija in informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT), da bi strankam zagotovili najboljše izdelke. Ime „Forest“ (slov. gozd) se nanaša na ekosistem, ki usklajuje vse te elemente, da delujejo kot eno.

Prihodnost Kie
Ko bo obrat v drugi polovici leta 2025 začel delovati, bo v njem Kia proizvajala srednje velik PBV, ki bo prvi Kiin namenski PBV. Temeljil bo na Kiini skateboard platformi ‘eS’, ki je bila posebej razvita za PBV. Nova platforma se lahko prilagaja različnim velikostim modelov, kot odgovor na različne zahteve strank. Po predstavitvi modela s kodnim imenom SW se bo Kia razširila na samovozeče PBV-je mikro velikosti, splošno logistiko, svežo hrano, shuttle prevoze in velike PBV-je, ki se lahko uporabljajo kot mobilne pisarne ali trgovine.

Vsi modeli bodo opremljeni s funkcijo OTA (Over the Air), ki bo lahko brezžično posodabljala programsko opremo vozila v realnem času, kar bo zmanjšalo stroške lastništva in penostavilo uporabo.

Avtomobilska skupina Hyundai Motor Group, ki jo sestavljajo Kia, Hyundai Motor Company in Genesis, namerava do leta 2030 po vsem svetu prodati 3,23 milijona električnih vozil letno, s čimer si prizadeva zagotoviti 12-odstotni tržni delež na globalnem trgu električnih vozil. Skupina naj bi premešala karte na svetovnem trgu električnih vozil z izjemno zmogljivostjo in vrednostjo, ki presega konkurenco. V prvem četrtletju 2022 je skupina prodala 76.801 električnih vozil, kar je za 73 odstotkov več kot v enakem obdobju lani.
Spoznajte Kio.