avtotrade header img

KIA BO GRADILA NOVO TOVARNO ZA IZDELAVO SISTEMOV GORIVNIH CELI

Naložba Skupine na Kitajskem za vodilno vlogo na področju vodikove industrije

Kia že od leta 1997 razvija vozila na gorivne celice
Komercialna predstavitev modelov Kia Sportage FCEV in Sorento FCEV predvidoma že naslednje leto

25.3.2021

Iz Kie, ki je del avtomobilske skupine Hyundai Motor Group (v nadaljevanju Skupina), so nedavno sporočili, da so v kitajskem mestu Guangzhou položili temeljni kamen za tovarno HTWO, ki je Skupinina prva tovarna izven Južne Koreje, namenjena izdelavi sistemov gorivnih celic.

Naložba Skupine na Kitajskem za vodilno vlogo na področju vodikove industrije
Naložba tako uvršča Skupino med globalno vodilne na področju vodika in ji bo v veliko pomoč na Kitajskem, kjer se zelo hitro razvija vodikova industrija.

Predsednik Kia Corporation Euisun Chung je dejal: “Skupina bo aktivno razvijala inovacije na področju okolju prijaznejše mobilnosti, predvsem skozi uporabo svojih strateških partnerstev, vrhunske tehnologije, svojih zmožnosti na področju vodika ter z njimi povezanih znanj.”

Tovarna v Guangzhouju namenjena razvoju vodikove tehnologije
Skupina je predana gradnji proizvodnega in prodajnega vozlišča ‘HTWO Guangzhou,’ katerega ime je v skladu s podznamko sistemov gorivnih celic. HTWO je izpeljanka iz ‘H2’, molekule vodika, in hkrati predstavlja angleški besedi ‘Hydrogen’ (vodik) in ‘Humanity’ (človeštvo), glavna stebra poslovanja Skupine na področju gorivnih celic.

Dokončanje gradnje HTWO Guangzhou v drugi polovici 2022

HTWO Guangzhou bodo gradili v okrožju Guangzhou, delu kitajske province Guangdong. Na območju, velikem kar 20,7 hektarjev, bodo v drugi polovici leta 2022 dokončali gradnjo tovarne, poleg katere bo stalo tudi središče za inovacije.

HTWO Guangzhou z letno proizvodnjo 6.500 sistemov gorivnih celic, s postopnim povečanjem zmogljivosti v skladu s povpraševanjem na kitajskem trgu
Načrtovana je letna izdelava 6.500 enot, cilj pa je postopno povečevati proizvodne zmogljivosti v skladu s povpraševanjem na kitajskem trgu in glede na tamkajšnje vladne usmeritve.
Skupina namerava postati vodilna pri doseganju ogljične nevtralnosti s krepitvijo proizvodnje vrhunskih sistemov vodikovih gorivnih celic, ki bodo na voljo kot vir energije v različnih industrijah.

Gradnja trajnostne vodikove družbe
Leta 2018 je Skupina naznanila, da namerava do leta 2030 povečati svoje skupne letne proizvodne zmogljivosti na 700.000 sistemov vodikovih gorivnih celic, kar je del srednjeročnega in dolgoročnega časovnega načrta za vodikovo tehnologijo ‘Fuel Cell Vision 2030’.

S pomočjo strateških partnerstev s podjetji s področij vodika, energije in logistike namerava Skupina razširiti svoje poslovanje na področju gorivnih celic, s poudarkom na razvoju vodikove družbe in gradnji temeljev podznamke HTWO, kjer bodo osredotočeni na glavne trge — Južno Korejo, Evropo, Kitajsko in ZDA.

Kia že od leta 1997 razvija vozila na gorivne celice
Kiin razvoj vozil na gorivne celice, za katere izvršni direktor Kiine evropske centrale Emilio Herrera pravi, da so »naslednja velika stvar«, poteka že od daljnega leta 1997. Leta 2004 je bil predstavljen Sportage FCEV, leta 2008 pa veliki športni terenec Borrego FCEV.

Prvo komercialno predstavitev modelov Kia Sportage FCEV in Sorento FCEV predvidoma pričakujemo že leta 2022.