avtotrade header img

IZBOLJŠANI KIA STINGER V EVROPI DO KONCA LETA

Izboljšani model še letos v Evropi – ponaša se z najdaljšo evropsko garancijoPrenovljena zunanjost, v notranjosti novi materiali in tehnologije

29.9.2020

Kia je nedavno razgrnila podatke o izboljšanem Stingerju, ki bo na voljo v Evropi. Kiina prestižna fastback športna limuzina zdaj prinaša prenovljen dizajn, s katerim bo okrepila svoj gran turismo značaj, obenem pa je dodana obilica novih tehnologij in varnostnih izboljšav.

“Stinger še naprej postavlja nove standarde pri znamki Kia in je še vedno avto, osredotočen na užitek v vožnji in zmožen premagovati velike razdalje udobno ter v slogu,” je dejal Emilio Herrera, izvršni direktor pri Kia Motors Europe. “Izboljšani model je nastal na osnovi Stingerjevega dobro uveljavljenega grand touring značaja, s prenovljenim oblikovalskim okusom, novimi tehnologijami in večjo uporabnostjo, kar bo povečalo njegovo atraktivnost v Evropi.”

Izboljšani model še letos v Evropi – ponaša se z najdaljšo evropsko garancijo
Od začetka prodaje v Evropi leta 2017 je bilo prodanih približno 10.000 primerkov. Prodaja izboljšanega Stingerja se bo ponekod po Evropi začela še letos, v ostalih delih pa v začetku leta 2021. Tako kot vsi modeli Kia bo Stinger serijsko ponujal tovarniško 7-letno garancijo za celotno vozilo (oz. do 150.000 kilometrov, prva 3 leta brez omejitve prevoženih kilometrov).

Prenovljena zunanjost, v notranjosti novi materiali in tehnologije
Izboljšani Stinger prinaša prenovljeno zunanjost in rešitve, ki izboljšajo videz in kakovost, hkrati pa lastnikom nudijo več izbire barv in materialov. Zlasti spremenjena kabina potrjuje številne Stingerjeve adute.

Spredaj je Stingerjeva maska (t.i. ‘tigrov nos’), ki je umeščena med nove LED žaromete. Novi dizajn in dnevne LED luči dajejo vozilu bolj high-tech videz, z ostrimi linijami, usmerjenimi naprej. Zadnje luči vizualno razširijo vozilo in ustvarijo prepoznaven svetlobni pečat, ki posnema obliko subtilnega spojlerja, nameščenega na prtljažnih vratih. Nova smerokaza, sestavljena iz 10 LED luči, sta uokvirjena v mrežni vzorec, ki je svoj navdih našel v moto športu in spominja na karirasto zastavico.

Nova 19-palčna aluminijasta platišča zaznamuje zapleten geometrijski dizajn, ki poudarja športno, grand tourer naravo vozila. Stinger je prvič dobil zeleno barvo karoserije (Ascot Green).

V notranjosti je kabina ostala nespremenjena, a s subtilnimi vizualnimi izboljšavami in kakovostnejšimi materiali, ki ustvarjajo bolj luksuzno vzdušje. Spremembe vključujejo kovinske dodatke na delih volanskega obroča in kromirane obrobe inštrumentne plošče. Vzvratno ogledalo po novem nima okvirja, kar pričara moderen videz in izboljša vidljivost za vozilom.

Odvisno od opremljenosti vozila imajo lahko armaturna plošča in vrata nove kontrastne šive, medtem ko ima lahko sredinska konzola zaključke iz aluminija. Armaturna plošča prinaša Kiin infotainment sistem z 10,25-palčnim zaslonom na dotik in navigacijskim sistemom, ki je obkrožen s sijajno črno barvo. Nova ambientalna osvetlitev nudi možnost izbire med kar 64 barvami, s tem pa voznikom omogoča, da si s subtilno osvetlitvijo ustvarijo svoj značaj kabine.

Stinger bo evropskim kupcem na voljo z Nappa usnjenim oblazinjenjem v črni (Saturn Black) ali opcijski rdeči barvi. Prvič je na voljo tudi semiš oblazinjenje in sicer v črni barvi (Saturn Black) s kontrastnimi rdečimi šivi in rdečimi varnostnimi pasovi.

3,3-litrski T-GDi bencinski motor – z najhitrejšim pospeškom v zgodovini Kie v Evropi
Podatki o prodaji Stingerja v zadnjih treh letih razkrivajo, da se je večina kupcev odločila za najzmogljivejši 3,3-litrski T-GDi šestvaljni bencinski motor.

Izboljšani Stinger bo na voljo izključno s tem zmogljivim motorjem, ki zagotavlja hipni pospešek in hiter odziv na voznikove ukaze, hkrati pa ponuja prefinjeno grand touring izkušnjo, ki je kot nalašč za dolge vožnje.

Najmočnejši in hkrati edini motor v Stingerjevi motorni ponudbi v Evropi, 3,3-litrski T-GDI twin-turbo šestvaljnik iz Kiine motorne družine Lambda, ostaja nespremenjen. Ponaša se z največjo močjo 272 kW (370 KM) pri 6.000 vrt./min in navorom 510 Nm v razponu od 1.300 do 4.500 vrt./min. Za pospešek od 0 do 100 km/h potrebuje le 4,9 sekunde, kar pomeni, da je Stinger s 3,3-litrskim T-GDi motorjem model Kie z najhitrejšim pospeškom, ki je bil kdajkoli na voljo v Evropi. Ta motor je serijsko na voljo v kombinaciji z uglajenim 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom, ki se odlično ujema s Stingerjevim gran turismo značajem, in štirikolesnim pogonom.

Novi široki zaslon na dotik in digitalni zaslon med merilniki
V osrčju Stingerjeve prenovljene kabine je izboljšani zaslon na dotik z infotainment sistemom, ki z novo funkcionalnostjo zadovolji visoka pričakovanja kupcev.

Najsodobnejše infotainment tehnologije na 10,25-palčnem zaslonu
Izboljšani Stinger bo po novem serijsko ponujal novi 10,25-palčni zaslon na dotik. Bluetooth multi-povezljivost uporabnikom omogoča sočasno povezljivost dveh naprav hkrati – ene za prostoročno telefoniranje in uporabo multimedija, druge le za uporabo medija. Napredni prilagodljiv in deljen zaslon uporabnikom omogoča hkratni nadzor ali spremljanje različnih funkcij vozila. Sistem serijsko ponuja uporabo platform Apple CarPlay in Android Auto, z glasovnim upravljanjem večine funkcij, kot npr. ogrevanja in hlajenja, avdio naprave in navigacije.

Izboljšani model prinaša 7-palčni digitalni zaslon z visoko ločljivostjo, ki se nahaja na inštrumentni plošči. Ta barvni zaslon z živahno grafiko za različne načine vožnje vozniku med merilniki nudi kristalno čiste informacije. Izboljšani Stinger prav tako prinaša daljinsko prižiganje motorja, ki omogoča vžig motorja z uporabo gumba na pametnem ključu.

Nove asistenčne tehnologije (ADAS) v pomoč vozniku in za zaščito potnikov
Izboljšani Kia Stinger ima enake asistenčne sisteme ADAS (Advanced Driver Assistance Systems) kot prej, dobil pa je nekaj novih pripomočkov in nadgradenj, ki zagotavljajo še večjo zaščito vozniku, sopotnikom in ostalim deležencem v prometu.

Odvisno od trga in opremljenosti vozila ima Stingerjev ADAS sledeče izboljšane pripomočke:
•    sistem za preprečevanje naleta spredaj (FCA), ki pri vstopanju v križišče s prepoznavo prihajajočega prometa na drugi strani ceste nudi zaščito; nadalje nudi večjo zaščito ob zaznavi vozila, pešca ali kolesarja,
•    sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu (LKA) je zdaj zmožen zaznati rob cestišča in črte na cestišču, ter voznika opozarja ob zapuščanju voznega pasu brez aktiviranja smernikov,
•    sistem za pomoč pri preprečevanju trka v mrtvem kotu (BCA) predstavlja nadgradnjo obstoječega sistema za opozarjanje na vozila v mrtvem kotu (BCW); namesto enostavnega opozarjanja voznika na vozila na sosednjem pasu na avtocesti BCA z zaviranjem pomaga voznikom, da se izognejo morebitnemu trku,
•    v Evropi bo izboljšani Stinger po novem ponujal inteligentno asistenco pri omejitvah hitrosti (ISLA), ki temelji na prepoznavi prometnih znakov,
•    opozarjanje voznika na nezbranost (DAW) ima zdaj izboljšano delovanje in sicer do hitrosti 210 km/h, prav tako pa voznika opozori, če ne opazi vozila, ki se spredaj ustavi,
•    na navigaciji temelječ radarski tempomat (NSCC) pomaga vozniku na ovinkastih odsekih avtocest, saj pred ovinkom samodejno zmanjša hitrost vozila na ustrezno raven; ko gre vozilo iz ovinka, sistem povrne prejšnjo hitrost,
•    sistem za pomoč pri izogibanju trkom pri vzvratni vožnji (RCCA) zdaj pomaga preprečevati trke z vozili, ki prečkajo pot (prejšnji sistem je le opozarjal voznika).

Naslednje nove ADAS tehnologije so pri Stingerju na voljo prvič:
•    sistem Safe Exit Warning (SEW) zaznava vozila, ki prihajajo od zadaj ali z boka Stingerja, ko je parkiran ali ustavljen, ter zvočno in vizualno opozarja potnike, če poskušajo odpreti vrata,
•    Kiina najnovejša tehnologija spremljanja mrtvih kotov (BVM – Blind-Spot View Monitor) deluje kot voznikov ‘drugi par oči’, saj odpravlja voznikove mrtve kote na levi in desni strani; na digitalnem zaslonu Supervision na inštrumentni plošči v visoki ločljivosti prikazuje dogajanje, če voznik nakaže spremembo voznega pasu, na katerem je vozilo v njegovem mrtvem kotu; video se prikazuje s pomočjo diskretnih širokokotnih leč, ki so skrite pod ohišjem stranskih ogledal, ki voznikom omogočajo širši pregled v mrtvem kotu,
•    Lane Following Assist (LFA) ohranja vozilo na sredini voznega pasu,
•    Highway Driving Assist (HDA) ohranja varno razdaljo do vozila spredaj na avtocesti, hkrati pa ohranja vozilo na sredini voznega pasu, tudi na zavitih cestah,
•    Rear Occupant Alert (ROA) voznika opozarja, če zapusti vozilo in na zadnjih sedežih pusti otroka ali hišnega ljubljenčka.