Alfa Romeo Giulia EV: Vse, kar vemo
Elegantna italijanska limuzina bo za svojo naslednjo generacijo popolnoma električna, z malo pomoči Dodge Chargerja.
SNajnovejša generacija modela Alfa Romeo Giulia je od svojega nastopa leta 2016 požela številne pozitivne kritike v medijih, zlasti za hitrejšo različico Quadrifoglio, ki tekmuje z BMW M3 in Audijem RS4.
Toda Giulia Quadrifoglio, kot jo poznamo danes, se v Združenih državah Amerike umika , manjše različice srednje velike limuzine Alfa Romeo pa bodo prav tako umaknjene v naslednjih letih, kar bo pustilo vrzel, ki jo bo treba nekako zapolniti.
To bo nekako povsem nova generacija, ki naj bi imela veliko skupnega z najnovejšim Dodge Chargerjem . Presenetljivo so bile Združene države Amerike največji trg za Giulio med letoma 2016 in 2023, zato je uporaba podobne tehnologije kot vseameriške ikone smiselna.
In z do 1.000 konjskimi močmi (domnevno) in štirikolesnim pogonom pod pasom ima italijanski štirivratnik morda boljše možnosti, da s prestola vrže nemške modele, za katere je bil zasnovan, da jih premaga. Vendar, dokler se to ne zgodi, je to, kar vemo o prihajajoči Alfa Romeo Giulia.
Kako bo videti Alfa Romeo Giulia EV?
Ploščica z imenom Giulia sega v šestdeseta leta prejšnjega stoletja, ko je Alfa Romeo prilepila značko na zadnji del štirivratne družinske limuzine. Uporabili so ga tudi za kratek čas na nekaj nepovezanih kupejih in kabrioletih, preden so se proti koncu sedemdesetih let prejšnjega stoletja upokojili.
Alfa je to ime vrnila leta 2015 s lansiranjem prve moderne Giulie, srednje velike štirivratne limuzine, ki temelji na sodobni platformi in uporablja sodobne motorje z notranjim zgorevanjem.
Po internetu trenutno krožita dve govorici o naslednji generaciji Giulie. Eden pravi, da bo Giulia EV ostala limuzina, čeprav s profilom fastback, podobnim Audiju A5, drugi pa meni, da bo Alfa Giulio spremenila v še enega križanca.
Slednje nima pravega smisla, saj je križanec Stelvio predviden tudi za povsem novo elektrificirano generacijo, tako da je naš denar namenjen obliki limuzine. Kljub temu ne vemo natančno, kako bo izgledal, čeprav pričakujemo, da bo zlahka prepoznaven kot Alfa Romeo zahvaljujoč stilizirani trikotni maski in nizu tako imenovanih 3×3 žarometov.
Šef znamke Jean Philippe Imparato je dejal, da je zasnova avtomobila zaklenjena in bo precej lepega videza. ” Kar smo zasnovali, je bomba ,” je dejal. “Nismo mogli dokončno oblikovati sloga tega avtomobila, ne da bi bili vanj popolnoma zaljubljeni. In zdaj smo!«
Poleg zgoraj upodobljenega modrega avtomobila so naši kolegi pri Motor1.com pripravili več drugih možnih modelov za Giulio EV naslednje generacije.
Ta posebna upodobitev temelji na govoricah, da bo Giulia EV postala nekakšen križanec.
Na ulici se govori, da bo nova Giulia EV temeljila na isti platformi STLA Large kot povsem novi Dodge Charger. Pričakujemo, da bo italijanska limuzina imela podobna razmerja kot ameriška ikona mišičnjakov.
Kaj bo poganjalo Alfa Romeo Giulia EV?
Kot že omenjeno, bo nova Giulia EV temeljila na enakih podlagah kot novi Dodge Charger, zato pričakujemo, da bodo na evropski limuzini na voljo podobne možnosti pogona.
Popolnoma električna Giulia EV bo menda ponujala do 1.000 KM v najvišji opremi Quadrifoglio zahvaljujoč nastavitvi z dvojnim motorjem in štirikolesnim pogonom. Medtem naj bi osnovna različica ponujala 345 KM, Veloce srednjega razreda pa 790 KM. Tem številkam bomo verjeli, ko jih bomo videli na serijskem avtomobilu.
Ta upodobitev nam je še posebej všeč, vendar bomo morali le počakati in videti, kaj sta pripravila Alfa Romeo in Stellantis.
Dodge Charger Daytona iz leta 2024, ki si domnevno deli platformo SLTA s prihajajočo Giulio, bo na voljo kot štirivratni in dvovratni kupe. Poleg popolnoma električne različice bi lahko bila naslednja generacija Giulie na voljo tudi z motorjem na notranje izgorevanje v določenih trgih, podobno kot Dodge Charger. Če se matično podjetje Stellantis odloči uporabiti isti motor za oba modela, bi se lahko pod pokrovom bencinsko gnane Giulie znašel 3,0-litrski vrstni šestvaljnik Hurricane z dvema turbinama.